Folk med ett samvete. <_<det här var den dummaste fråga jag hört, vem skulle inte behålla allt...
Jag är besviken på många här.
Självklart lämnar man in till polisens hittegodsavdelning. <_<
Folk med ett samvete. <_<det här var den dummaste fråga jag hört, vem skulle inte behålla allt...
äh köper upp allt sen lämnar man den till polisen och säger att den var tom när man hittade den. nej men seriöst skulle lämnat in till polisen
Säger till mamma: Mamma! Jag hittade flera miljoner!
vilken min hon skulle få när man stog framför henne och visade upp väskans innehåll :lol:Säger till mamma: Mamma! Jag hittade flera miljoner!
lägga tre fjärde delar av allt i banken och shoppa sönder mej för resten
Gått till polisen,vad annars..
men vanligt viss brukar någon person inte ha flera miljer i plånboken.
Gått till polisen och fått 10% i hittelön.. :P
Rubriken lyder: Fylld med miljoner..
Miljoner är plural, alltså är det mer än en miljon. 10 miljoner, du får 1 miljon :P
+ gott samvete :kung:Rubriken lyder: Fylld med miljoner..
Miljoner är plural, alltså är det mer än en miljon. 10 miljoner, du får 1 miljon :P
Jag skulle lämne till polisen,hittelönen skulle jag köpt en ny dator för + massa annat :P
knarklangare,maffia mmGått till polisen,vad annars..
men vanligt viss brukar någon person inte ha flera miljer i plånboken.
som den lilla tjuv ja e så skulle ja ta nå tusen och lämna resten till polisen :cool:
du, för så mycket pengar skulle jag göra vad som helst, VAD SOM HELST(# 21 @ 19/11-2004 17:20:55)det här var den dummaste fråga jag hört, vem skulle inte behålla allt...
Folk med ett samvete. <_<
Skulle du hoppa framför ett tåg ?.. >.<
Snacka om girigbuk.
som den stora tjuv som jag är skulle jag behålla allt...som den lilla tjuv ja e så skulle ja ta nå tusen och lämna resten till polisen :cool:
Skulle tagit det, och lagt in det mesta i banken, haft 100´000 kvar i plånboken. Slösa lite och bli väldigt glad över räntan etc.
Jag hade tagit en miljon sedan gett resten till polisen.
Hmm... och när ägaren undrar var den där extra miljonen är...
och du plötsligt har fått en miljon plus på ditt bankkonto (vilket tar fem minuter för banken att ta reda på)...
Vanligt att man har 100 000 kr i plånboken <_<Skulle tagit det, och lagt in det mesta i banken, haft 100´000 kvar i plånboken. Slösa lite och bli väldigt glad över räntan etc.
Antingen tar man inget, eller alltJag hade tagit en miljon sedan gett resten till polisen.
Aktier i första hand och en dator skulle ha smakat bra. Beror på hur många milljoner det är.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in