blue_yoshi Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 hur får man mer pengar? jag har bara så att man kan få 99 och jag vill ha mer :angry: och hur är det snabbaste sättet att skaffa pengar? alltså så att man får mer pengar på en och samma gång ;) :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 Adult Wallet får du om du sätter in 200 rupier på banken (du måste inte sätta in alla på en gång). Adult Wallet kan innehålla totalt 200 rupier. Giant's Wallet får du om du dödar alla spindlarna i Ocean Side Spider House i Great Bay under första dagen. Giant's Wallet kan innehålla totalt 500 rupier. Ett sätt att få mycket pengar är att döda fågeln som flyger omkring nära ingången till Milk Road. Man får en orange rupie av den, tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 18 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 hums. okej ska man alltså sätt in 200 rupier totalt? eftersom jag bara kan ha 99 rupier :rolleyes: hums... okej hur dödar man den då? den är ju galen. värsta rabies fågel :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 hums. okej ska man alltså sätt in 200 rupier totalt? eftersom jag bara kan ha 99 rupier :rolleyes: hums... okej hur dödar man den då? den är ju galen. värsta rabies fågel :visslar: Som jag sa, så behöver du inte sätta in alla pengar på en gång. Det snabbaste sättet att döda fågeln är med eld/ispilar. Annars får du ta vanliga pilar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 18 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 okej nu har jag 200 rupier. men vart finns guldskulltula huset [vet inte vad det heter :P ;)] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
da Lina Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 Menar du huset med spindlarna som man skall döda?? Det ligger i träsket...typ du går av vid templet å hoppar bort åt höger. Då kommer du till en grotta med spindelnät för öppningen, skjut eldpil på öppningen å knalla sedan in! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 Menar du huset med spindlarna som man skall döda?? Det ligger i träsket...typ du går av vid templet å hoppar bort åt höger. Då kommer du till en grotta med spindelnät för öppningen, skjut eldpil på öppningen å knalla sedan in! Nej, hon menar nog Oceanside Spider House, för det är ju där man får Giant's Wallet. Det finns i Great Bay, som jag redan skrivit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg