jag är vid 6:e gymet men det står bara "the dorr is locked"! vad ska jag göra?
PS. det är inte det 8:onde gymet som är i min hemstad som jag menar?
jag är vid 6:e gymet men det står bara "the dorr is locked"! vad ska jag göra?
PS. det är inte det 8:onde gymet som är i min hemstad som jag menar?
står det en massa soptunnor överallt?
nej, jag var i min hemstad och åkte "surf" till en ö och där var ett gym!står det en massa soptunnor överallt?
som det stog the door is locked
Då ska du gå in i det stora huset till vänster om gymet.
Om du går in där och klarar dig in till slutet av huset så ligger det en nyckel i en pokéboll.
nyckeln gör att du kan öppna dörren till gymet.
(När du kommit in i gymet kan du hoppa över tränarna om du smyger förbi dem och ställer dig framför en hög sak och trycker A-knappen.
då kommer det en fråga.
svarar du rätt får du gå vidare).
Svarar du fel möter du tränaren.Då ska du gå in i det stora huset till vänster om gymet.
Om du går in där och klarar dig in till slutet av huset så ligger det en nyckel i en pokéboll.
(När du kommit in i gymet kan du hoppa över tränarna om du smyger förbi dem och ställer dig framför en hög sak och trycker A-knappen.
då kommer det en fråga.
tack, men huset är omöjligt!(Robban-11 @ 19/11-2004 17:12:31)Då ska du gå in i det stora huset till vänster om gymet.
då kommer det en fråga.
Svarar du fel möter du tränaren.
Ja jätte, men bara träna pokemona så går det.
du ska trycka på statyerna i dom är switchar om du trycker på en sån så öppnas en gång ochså ska man fortsätta så tills man klarar allt
Klart! :visslar:
Men nu är jag typ i någon vatten och land tunnel brevid 7:nde gymet ;)
Då kan du möta missingno, ett fel i spelet.
I en grotta till höger om 7:e Gymet hittar man "Articuno" is-fågeln,men man måste göra massa saker först putta stenar å sånt..hoppa ner i hål å blabla..
där är ju jag ;)I en grotta till höger om 7:e Gymet hittar man "Articuno" is-fågeln,men man måste göra massa saker först putta stenar å sånt..hoppa ner i hål å blabla..
hur gör jag det går inte att putta stenarna.. det står "this stone is to strenght to move"
Du behöver ju "strenght" för att flytta stenar
Vart köper jag den? Hur kommer jag ut, jag har fly pokémon och surf pokémon men min diggtreo är inne i pokécentret ! Hur kommer jag ut??Du behöver ju "strenght" för att flytta stenar
Du får den av en kille som du ska ge Golden Teeth till som du hittar i Safari Zonen.(Haddi @ 25/11-2004 20:34:33)Du behöver ju "strenght" för att flytta stenar
Vart köper jag den? Hur kommer jag ut, jag har fly pokémon och surf pokémon men min diggtreo är inne i pokécentret ! Hur kommer jag ut??
Gör dom jag sa till nån annan: följ en vägg så kanske du hittar ut. ;)(Haddi @ 25/11-2004 20:34:33)Du behöver ju "strenght" för att flytta stenar
Vart köper jag den? Hur kommer jag ut, jag har fly pokémon och surf pokémon men min diggtreo är inne i pokécentret ! Hur kommer jag ut??
inte så lätt ! <_<(Robban-11 @ 26/11-2004 21:28:31)(Haddi @ 25/11-2004 20:34:33)Du behöver ju "strenght" för att flytta stenar
Gör dom jag sa till nån annan: följ en vägg så kanske du hittar ut. ;)
om du har Escape Rope kan du komma ut...Eller så e det bara att leta.....
Jag har Pokemon Blue och har klarat hela spelet....Jag hade fångat typ 123 Pokemon och det högsta var nåt med 120 jag hade typ bara 3-5 Pkmn kvar så hade jag alla! Hela Pokedexen var full.
Obs! Jag har Mew! Hade Mewtwo och 123 pokemon förr men jag började om spelet
:P
Tips till alla som ska gå in i ett labyrint hus/grotta som dom aldrig varit i.
KÖP ESCAPE ROPE FÖRST! Så slipper vi sånna här ämnen... <_<
försök inte vara alvarlig.. men aja, jag tror att jag har escape rope eller så sålde jag det nyss ;)Tips till alla som ska gå in i ett labyrint hus/grotta som dom aldrig varit i.
KÖP ESCAPE ROPE FÖRST! Så slipper vi sånna här ämnen... <_<
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in