💬
Logga in
Fuska.se

Köpa Nytt Spel

39 svar · startad

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

hehe, det verkar kul, ska kanske köpa fifa 2005...

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #22

funderar på soul calibur eller nfs 2 (har ettan). NHL 2005 har jag på datorn så det vill jag nog inte ha på gamecube.

Gillar du Sonic?

Nivå 2 · Novis

funderar på soul calibur eller nfs 2 (har ettan). NHL 2005 har jag på datorn så det vill jag nog inte ha på gamecube.

Nej man tröttnar rätt fort köp tales of symphonia ett mycke bra gc spel

FIFA 2005 ska du köpa

20 Nov 2004
Nivå 5 · Fuskare

Köp Super Smash Bros Melee,Zelda The Wind Waker eller Mario Kart Double Dash!!

Nivå 11 · Veteranfuskare

Om Du gilalr Sonic så ska du lungt köpa Sonic Adventure 2: Battle om inte ska du köpa Soul Calibur II

ja soul calibur är ett kul spel!

men NHL äger!

NHL äger ut Soul calibur. :rambo:

21 Nov 2004

eh... eller inte!

så kul är det inte

22 Nov 2004
Nivå 6 · Fuskare

Super smash bros melee är roligt :)

Nivå 4 · Lärling

köp dyra spel typ som mp2,mkdd,mario golf etc resident evil askull men billigt!

Nivå 4 · Lärling

Jag vet att Nintendo muppen inte köper detta..

men köp Paper Mario:The thousand year door.

Det spelar ingen roll hur snyggt Tales of symphonia eller hur blodigt Resident Evil är eller vilket party spel Super Smash bros.Melee är för när det gäller charm så besegrar PM:TTYD vartenda spel av dessa+TLOZ:TWW och vartenda pockemon spel TILLSAMANS!Det är få spel som jag spelar 6 timmar per dag..

Nivå 2 · Novis

äh tales of symponia är det bästa roll spelet till gc . ska du ha rollspel så ska du ha tales of symphonia för där kan du spela med dina kompisar och det kan du inte påpaper mario dessutom är det långt

24 Nov 2004
Nivå 1 · Novis

paper mario 2 e bäst köp de :)

resident evil zero har bästa grafiken enligt mig, också väldigt kul, köp det

26 Nov 2004
Nivå 1 · Novis

köp i så fall fifa 2005 eller tony hawk undergrond 2

Nivå 4 · Lärling

äh tales of symponia är det bästa roll spelet till gc . ska du ha rollspel så ska du ha tales of symphonia för där kan du spela med dina kompisar och det kan du inte påpaper mario dessutom är det långt

Tales of syphonia är ett traditonelt japanskt rollspel med Hack'and slash' strider Paper Mario handlar om charm,värme,och saker som skulle få Loyid att gråta som ett uppläxar barn...
Nivå 2 · Novis
(Urbans filt @ 26/11-2004 14:30:35)

Tales of syphonia är ett traditonelt japanskt rollspel med Hack'and slash' strider Paper Mario handlar om charm,värme,och saker som skulle få Loyid att gråta som ett uppläxar barn...

striderna är veldiggt orginella om man gämför med de flesta andra japanska rollspel eftersom de sköts i real tid dvs att man styr sin karaktär manualt och dessutom har det ett väldigt fiffigt flerspelar läge som gör att kompisen kan hoppa in närsomhelst

verkar helt värdelöst, åtminståne för de som inte gillar rollspel (såna som jag)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in