hur långt har ni kommit på gta sa? B)
sj så har man kommit till dom första uppdragen
med typ en monster truck i 3 staden :D
hur långt har ni kommit på gta sa? B)
sj så har man kommit till dom första uppdragen
med typ en monster truck i 3 staden :D
Jag har klarat det.. Det är urtrist, jag skulle inte ha klarat det, nu har jag nada uppdrag att göra. Pisstråkigt, men det betyder i och försig inte att jag ska sluta spela, det finns ju faktiskt ändå en del att göra ändå :P
ja.. du kan ju köra om uppdragen....
va???tycker du att dt e tråkigt, Joy???dt tror jag inte på... :P
är i las venturas
hur kan du klara dt så fort???
jag har typ gjort 50 uppdrag o e i san fierro..
men man vill ju inte klara de direkt.... :meddum:
nä, men dt e alltid roligt att har låst upp alla städerna så man an åka rnt i hela san andreas :rolleyes:
ja de ä de... ja satsade på att låsa upp alla städer först bara s¨å ja kunde leka....
nmen du har ju inte kommit till las venturras?!
*suck*<_< jah måste klara det här flyg testet men asså jah ä på det där när man typ ska spränga truckar å sen typ 2 bilar som kör omsking *hur gör man* :huh:
jag har klarat ut dt.. klarade ut dt förra torsdagen:P
Har klarat alt men jag orkar inte tävla i det där racet <_< ....
om du har varvat spelet så kan du väl inte ha kvar nått race..? :huh:
Har varvat spelet. http://67.18.37.14/19/132/emo/hrehehe.gif
hur kan ni gö dt så fort...?
Har spelat i fem dagar och jag är på uppdraget där man ska jaga en reporter åt Tenpenny i San Fierro.
Fort och fort, om man spelat sedan release dagen så är det inte fort.. Jag klarade det på några dagar (jag var i London dessutom). Men det beror också på hur mycket man spelar, och hur mycket flyt man har. Om man spelar 12 tim dygn efter dygn, så tar det nog inte särskilt lång tid innan man klarat det. Eller så spelar man inte så ofta, men har grymt flyt, så går det också fort. De flesta i den här tråden kanske spelade dygnet runt? You never know ;)hur kan ni gö dt så fort...?
Så, fort o fort... :D
har klarat ut mitt för många veckorsen... :P :lol: :D :zzz: kör om kring och leker super roligt
ja, men jag har inte tid att spela i 12 timmar/dygn :angry: <_<(Joy @ 29/11-2004 18:04:46)hur kan ni gö dt så fort...?
Fort och fort, om man spelat sedan release dagen så är det inte fort.. Jag klarade det på några dagar (jag var i London dessutom). Men det beror också på hur mycket man spelar, och hur mycket flyt man har. Om man spelar 12 tim dygn efter dygn, så tar det nog inte särskilt lång tid innan man klarat det. Eller så spelar man inte så ofta, men har grymt flyt, så går det också fort. De flesta i den här tråden kanske spelade dygnet runt? You never know ;)
Så, fort o fort... :D
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in