kan ni ge en bra länk där dt finns bra koder om dt? ;) :zzz:
Age Of Empires 2
Age of empires? Finns det till ps2?
såklart dt finns...
>_>
Gör det?? :huh: :huh: :huh: :huh:såklart dt finns...
>_>
redan???
nå, finns dt vettiga människor här som kan svara på min fråga?
finns nog bara fusk till pc om du mena det spelet ´´
varför skulle dt bara finnas till pc versionen?ingen annan sånt spel finns..
ja.. det finns på www.fuska.se och www.reklam men en bra sida e www.25000cheats.com eller så va d www.2500cheats.com (sidan är på engelska)
Det finns till PS2
:zzz: Finns det fusk till det spelet? Har själv sökt men ej funnit något.
ok ska kolla den sidanja.. det finns på www.fuska.se och www.reklam men en bra sida e www.25000cheats.com eller så va d www.2500cheats.com (sidan är på engelska)
Age Of Empires II finns INTE till PS2! man kan ju herregud inte styra trupperna med en handkontroll! Då skulle det bli kaos med stort K. :angry:(Golden Star @ 06/12-2004 19:03:49)ja.. det finns på www.fuska.se och www.reklam men en bra sida e www.25000cheats.com eller så va d www.2500cheats.com (sidan är på engelska)
ok ska kolla den sidan
Varför skriver du kaos med litet K då(Axel_jaja @ 08/12-2004 16:31:16)(Golden Star @ 06/12-2004 19:03:49)ja.. det finns på www.fuska.se och www.reklam men en bra sida e www.25000cheats.com eller så va d www.2500cheats.com (sidan är på engelska)
ok ska kolla den sidan
Age Of Empires II finns INTE till PS2! man kan ju herregud inte styra trupperna med en handkontroll! Då skulle det bli kaos med stort K. :angry:
Du, jag har AoE 2 till min ps2 o dt funkar utmärkt..Men om man har ps 2 mus så e dt ännu bättre :rolleyes: .(Axel_jaja @ 08/12-2004 16:31:16)(Golden Star @ 06/12-2004 19:03:49)ja.. det finns på www.fuska.se och www.reklam men en bra sida e www.25000cheats.com eller så va d www.2500cheats.com (sidan är på engelska)
ok ska kolla den sidan
Age Of Empires II finns INTE till PS2! man kan ju herregud inte styra trupperna med en handkontroll! Då skulle det bli kaos med stort K. :angry:
Jag har AE2 till både ps2 och pc och det är mycket roligare at spela det på pc.... :P
Onödigt att ha dt på båda..
Jo, men nu är det faktiskt så att jag skaffade det till ps2 enbart för att min son har tjatat till sig det och ändå spelar han det inte...... :gitarr:Onödigt att ha dt på båda..
Ungar e ju såna! <_< :bah:(susanne @ 09/12-2004 23:13:59)Onödigt att ha dt på båda..
Jo, men nu är det faktiskt så att jag skaffade det till ps2 enbart för att min son har tjatat till sig det och ändå spelar han det inte...... :gitarr:
Vad menar du?? Kan du utveckla det där lite...... :angry:Bevis ;)