är det värt att köpa halo2?
Är Det Värt Att .... .....
JA!!!!
Om du inte har Halo 1 så köp det först.
jag har 1:an :P
Köp Halo 2 nuu!!!! Du borde skämmas att du inte köpt det tidigare :P
har inte råd men efter nyår har ja och ska köpa direkt el. gta double pack el. tony hawks underground 2 :P :D :P :D :)
Ja det är nog rätt.Det är bättre att aknske klara ettan först och sedan bege dig på 2:an (Halo,Halo 2)
jag har halo 2 å de äger!!köp de direkt :D
köööööööööööööööööööööööööööööööp!!!! du blir helnöjd :D ;)
Det är Fett värt att köpaär det värt att köpa halo2?
Ja klart man blir.Vissa är lita kräsna på detta.Men köp det!Det är absolut ett av dom bästa spelen till Xbox!
Om du inte köper det då j*vlar.. :evil:
:gitarr:
Alla som har Xbox ska ha det. Köp det om du har Xbox, annars är det rätt onödigt :P
Ja det kan man säga.Alla som har Xbox bör äga ett Halo eller Halo 2 :P.
köp det
Bra "Xboxplayer" att du skrev detta.Jag tror "lion" verkligen ändrat sin åsikt ifall han ska köpa xbox eller inte. :huh:köp det
Ja jag tycker du fortfarande ska köpa xXox iallafall.Det är den kraftfullaste spelkonsolen som finns just nu och har dem bästa spelen!Varav två stycken som vi alla vet Halo 2 och Fable.Detta är Xbox bästa spel just nu!
köp inte tony hawk underground 2 de suger totalt efter bara några timmar
HAlo 2 är inte värt dagens pris, priset vore högre enligt min mening :P
"Lövet_91" Tony Hawks underground har ingenting med detta ämne att göra.
"Halo_Master" Ja klart att spelet är värt mycket.Men man kan ju inte säga att det ska vara värt mer.Runt 500 kr. räcker nog. :)
Jaa, det finns ju o köpa för 300 Kr"Lövet_91" Tony Hawks underground har ingenting med detta ämne att göra.
"Halo_Master" Ja klart att spelet är värt mycket.Men man kan ju inte säga att det ska vara värt mer.Runt 500 kr. räcker nog. :)