Ja men jag har inte sett någon som joggar på mitt ts 2 men det går nog...
Thesims 2 University!
University kommer släppas i mars någon gång, om det inte blir förseningar ;) Jag tycker det verkar ganska tråkigt, men tror jag kommer köpa det ändå...Man ska aldrig säga aldrig :P
Jag tror inte det går att jogga efter alla försök..
Det har du rätt i och DanniQ jag ska testa...University kommer släppas i mars någon gång, om det inte blir förseningar ;) Jag tycker det verkar ganska tråkigt, men tror jag kommer köpa det ändå...Man ska aldrig säga aldrig :P
Men man kan ju skutta o springa =)Jag tror inte det går att jogga efter alla försök..
Jag har läst att det ska komma nån gång i maj 2005.
Och att man får följa med barnen till skolan kollo å sånt.
Det låter skojigt! :)Jag har läst att det ska komma nån gång i maj 2005.
men joggningen... mina grannar joggar förbi ibland.. det ser kul ut :P
Jasså :o Det gör aldrig minamen joggningen... mina grannar joggar förbi ibland.. det ser kul ut :P
Nä...jag tror inte att man får följa med barnen till skolan. Man ska bara kunna spela sina simmar i en ny ålder ("övretonåren") på universitetet...Men kanske man får va me på lektionerna där? :student:Jag har läst att det ska komma nån gång i maj 2005.
Det lär finnas ett antal fler saker än så. T ex så ska man kunna stå och sjunga på scene och ha kuddkrig och om jag förstått det rätt ska man kunna springa naken också.
Vart står det?
För filmer stämmer inte alltid.
kanske på ea:s hemsida
Går att köpa på webhallen (boka). På svenska heter det The Sims 2 Stundetliv
Ja i sveríge alla ex:spel kommer att ha svenska namn!Går att köpa på webhallen (boka). På svenska heter det The Sims 2 Stundetliv
löjligt....
Varför? I norge tror jag att det skulle heta TheSims 2 Skolans Liv... Studentliv är ju bättre... <_<löjligt....
Okey...men testa xpdisken om du nu redan har gjort en startdisk av den.
Onödigt å göra en ny om din funkar
vad har det med saken att göra?Okey...men testa xpdisken om du nu redan har gjort en startdisk av den.
Onödigt å göra en ny om din funkar
enligt game kommer det ut den 24 mars 2005