Det kom en gubbe som gav mig öl och några lådor och mynt men jag hann inte ta mynten det kom en annan j***l och tog dem! :( Men dom där lådorna tar all plats i mon rygga och jag kan inte lägga ner dem på marken! Vad ska jag göra snälla hjälp!!! Och hur stor summa mynt var det? :cry:
Runescape Hjälp Nu!
Alltså för att hålla kvar den här tråden hjälp vilken är original sidan för runescape och måste man ladda ner grejer för att spela det
dethaar hänt mej... det är något man måste göra med lådorna min jag minns inte vad
Det beror på vilka "lådor" det är.. Du kanske ska trycka på dom eller nåt eller så höger klickar du på dem och tar nåt, bla bla.. men iaf så kanske den där "lådan" kommer upp på skärmen (Det vill säga att den blir större, och jag suger på att förklara! XD) och så står det t. ex. "Which colour is the triangle" så ska du ta typ: "Red", "Yellow" eller "Blue". Det borde vara såna lådor.. ;)
vilken färg har lådora??
Det är sånna hjälp mig!Det beror på vilka "lådor" det är.. Du kanske ska trycka på dom eller nåt eller så höger klickar du på dem och tar nåt, bla bla.. men iaf så kanske den där "lådan" kommer upp på skärmen (Det vill säga att den blir större, och jag suger på att förklara! XD) och så står det t. ex. "Which colour is the triangle" så ska du ta typ: "Red", "Yellow" eller "Blue". Det borde vara såna lådor.. ;)
Men för katten! :P
:student: Solve the riddle, buddy! :student:
???Men för katten! :P
:student: Solve the riddle, buddy! :student:
Man trycket på lådan så står det "What colour have the treangle?"
Så ser man en treangel som typ är röd, då trycker man att treanglen är "red". :bah:
Man kan få runt 100-300gp eller en uncuted ruby eller nåt :P
Ja jag hade redan klarat det jag fick ruby! :( Jag jag vill ha 300gp!!!Man trycket på lådan så står det "What colour have the treangle?"
Så ser man en treangel som typ är röd, då trycker man att treanglen är "red". :bah:
Man kan få runt 100-300gp eller en uncuted ruby eller nåt :P
allvarligt 300 gp!? det e inget på RS!! typ 200 k då börjar det bli nått
Jo men vad skulle du välja mellan 300gp eller ruby?allvarligt 300 gp!? det e inget på RS!! typ 200 k då börjar det bli nått
En ruby! :evil:(Danne159 @ 15/12-2004 18:26:49)allvarligt 300 gp!? det e inget på RS!! typ 200 k då börjar det bli nått
Jo men vad skulle du välja mellan 300gp eller ruby?
Eftersom den ger lite crafting exp när du cuttar den, och sen gor du den till en Ruby Amulet och säljer! :P
Mer än 300 gp blir det. Och dessutom kan du ju Enchanta den!! :)