💬
Logga in
Fuska.se

Årets Julkalender

30 svar · startad

Nivå 3 · Lärling

Jag gillar inte att dra ner på julstämningen genom att totalt strunta i julkalendern men detta ju f*n ingen jul. Det e ju typ en gubbe som sitter och skriker åt en liten kille som heter tjet(fråga inte varför han heter så) och sedan är det plötsligt sommar och man ser några urfula dockor som springer runt och sjunger. + att det är riktig 2-3 års humor. Jag såg ett avsnitt en gång med en kille med grönt hår som nös och klagade på att han var allergisk mot allt möjligt innan han hajade att det var en blomma. Det skulle kunna visas i en sopptunna istället för att ta tid för andra tv program. Men det där med yu-gi.oh skulle vara ganska roligt om det hade lite julstämning också. Eller åtminstone en tecknad manga julkalender vore ju coolt.

28 Dec 2004

DET VAR f*n INGEN JULKALENDER DETTA ÅRET

men den bästa julkalendern var ju med liseberg kaninen! :P

Nivå 7 · Fuskare

Jag kommer nog sluta se om man kommer se sånt vaje år..

Nivå 4 · Lärling

vart försvann vintern i det hela.det räckte att jag såg första avsnittet för att fatta att den var dålig.om dom skulle visat bara allram och co så skulle jag kanske kollat men det här var bara fjantigt.ne jag titta på julbocken på kanal fem istället mycke roligare

29 Dec 2004

jo jag menar i första avsnittet tog dom kort på varanadra..........jaha det är 3 års humor

Nivå 8 · Veteranfuskare

Att ha en julkalender som passar små barn är en förbättring sen förra året.

Då passade den ingen. För barnslig för äldre barn och för mycket svordomar och liknande för de yngre.

men det är bra för barn att titta på barnprogram. specielt för typ 1 åringar, deras ögon utbildas genom att titta på alla färjer.

MEN DÅ KAN DOM VÄL TITTA PÅ MES BOLIBOMPA DÅ förresten vad hade dom förra året

Nivå 5 · Fuskare

Håkan

Nivå 4 · Lärling

Vem f*n Kollar på Julkalendern ?! ( jag veet att den är slut men men :D )

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in