Vilka spelar T DM här :)?
Tibia Dm
vad rä Tibia DM och hur gör man?
jag spelar :D
De e en annan version av tibia där du kan döda osv, göra ues o allt pkapak
lEVEL?
jag har 39
O var kan man hitta de?
Ladda ner tibia 7.1 kommer inte higå länken för den :unsure:
Sen när du ska spela måste du ha en speciel ip address från den servern du tänkt spela på när du har den ändrar du det i networks sen är det bara logga in med rätt lösen ord och account number dom vanligaste är typ 1/1 2/2 ;)
ööhm det heter väl tibia testserver med bättre ord?Ladda ner tibia 7.1 kommer inte higå länken för den :unsure:
Sen när du ska spela måste du ha en speciel ip address från den servern du tänkt spela på när du har den ändrar du det i networks sen är det bara logga in med rätt lösen ord och account number dom vanligaste är typ 1/1 2/2 ;)
Men, nej.. <_<(Mastersword @ 29/11-2004 17:56:33)Ladda ner tibia 7.1 kommer inte higå länken för den :unsure:
ööhm det heter väl tibia testserver med bättre ord?
TibiaDM är Tibia Death Match.. Nångon skapar en server, och han kan välja om man ska kunna vara Demon, FE, GM eller nåt sånt..
Min IRL polare Tûlgahr är hemma hos mig, och skrev detta.. ;)
Det har Tûlgahr rätt i :P
O ja ska inte mauhahahauehaueaEHAueaEHAueaheaheaueaueaheaUEAheauaehaeUEAhaUAEAEHeauEAHeuaheaEIUAheaUEAhea
börja kanske med att ladda ner tibiaot server ;)
kan man få en länk till tibia dm någon?
Finns inga hemsidor.
du hur gör man en server till de där..min kompis har prövat å ja har försökt joina å så men de blir bara connection timeout.. kan nån ge en utförlig förklaring
kan ja få din msn? isåfall msga mig när du kan göra servrar så e ja medHehe, jag örkade helt enkelt inte logga in på min egen, så Eriamh fick ta budskapet.. XD
Aja, nu ska nån f*n lära mig göra en server.. :P
Tulge kan inte göra server-.-
Jag har spelat lite, men det finns inge vidare server för tillfället =/.
näh... :blink:
men har ni läst artikeln på tibianews om han som gjort det första DM?
Det är tråkigt med pvp på det.. >.< Man ska vara typ i lag och kriga, eller så ska man köra team "hunt" typ.. :Pnäh... :blink:
men har ni läst artikeln på tibianews om han som gjort det första DM?