💬
Logga in
Fuska.se

Spel På Hårddisken

26 svar · startad

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #1

Hur lägger man in spel på hårddisken? Skriv bara om ni vet annars så blir det bara massor spam i det här ämnet och det vill jag inte.

Nivå 3 · Lärling

Du måste *chippa* ditt xbox. Du kan köpa chipp på te x www.blocket.se eller nån sån sida men det är olagligt

tänk på det

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #3

ungefär hur mycket kostar och måste man chippa det?

Nivå 3 · Lärling

om man vill ha spel på hårddisken måste du chippa det kan kosta 200 kr utan hårddisk för den hårddisken man får med kan man typ bara lägga 2 spel på sen är det fullt men sen kan man köpa minne också till den

Nivå 11 · Veteranfuskare

Bästa chippen hittar du på PsxCare.com, efter du har ett chip är det bara att ladda ner spelet och bränna det på en CD-RW och bränna in den på boxen.

*Olagligt som patte*

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

Själva chippet är inte olagligt. Inte att ladda ner spel heller. :P Bara om man typ delar med sig av sina grejer.

Nivå 3 · Lärling

jo chippet är lagligt ja men att ladda ner spel är olagligt! eller chippet vet jag inte

30 Nov 2004
Nivå 2 · Novis

Jag skulle oxå vilja ha chipp... Men jag vet inte om det är olagligt :unsure:

// Waddis

Nivå 3 · Lärling

chippet kanske är lagligt men att ladda ner spel på den är olagligt adda [email protected] för mer frågor om spel eller nåt

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

Att ladda ner spel är inte olagligt.. Det är att dela med sig av spel som är.

Nivå 3 · Lärling

jo att ladda ner är olagligt!

det är ju som att gå in i en affär och ta ett spel!

te x musik får man igentligen inte ladda ner på internet

men det är olagligt att ladda ner spel till sin konsol också!

Nivå 8 · Veteranfuskare

Man får visst ladda hem, det är att dela ut till andra som är olagligt!

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #13

Bästa chippen hittar du på PsxCare.com, efter du har ett chip är det bara att ladda ner spelet och bränna det på en CD-RW och bränna in den på boxen.

*Olagligt som patte*

Bra tips, men var kn man ladda ner spel?

Jag skulle oxå vilja ha chipp... Men jag vet inte om det är olagligt :unsure:

// Waddis

Att ladda ner spel Gratis är olagligt.

Nivå 5 · Fuskare

nogon som vet en afär i usa CA för jag bor där för tillfelet

Nivå 3 · Lärling

jag vet inte var man laddar ner

Nivå 8 · Veteranfuskare

Jag tycker att det är väldigt konstigt hur moderatorerna här kan tillåta sånt här snack på deras forum.Chipp är olagligt speciellt om du använder det för att bränna tv-spel och till eget bruk.På Xbox.com:s forum är dom extremt hårda mot sånt här snack vilket är rätt!

Det är som :Fuskaren: säger att ladda ner spel och använda det för eget bruk är olagligt.Ingen här som har sett antipiratbyråns reklamer.

Skärpning på detta killar!

1 Dec 2004
Nivå 2 · Novis

INTE olagligt att ladda ner spel.... bara att som nessen säger dela ut eller sälja.

för då blir det pirat kopior ;)

Nivå 5 · Fuskare

Ladda ner - Lagligt

Lägga upp - Olagligt

3 Dec 2004
Nivå 1 · Novis

Med chipp kan man också spela importerade spel från andra regioner alltså chippet i sig är inte olagligt!..

d måste ha ett chip( ett speciellt) och när du köper det får du med en länk till en hemsida där du laddar ner spel

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in