💬
Logga in
Fuska.se

Plastfack Åt Användarnas Tungor

1 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Det är väl egentligen inte någon hemlighet - vissa användare här smörar så otroligt mycket för oss moderatorer (och särskilt admin) så att det nästan blir löjligt. Det känns lite som om de inte säger vad de tycker alltid, bara för att de hoppas att de också ska få bli moderatorer en vacker dag. Det har även kommit upp flertalet trådar om "vem gillar ni bäst? Jag gilar Admin, han e så snäll!!!!!!!". Detta går ju nästan över gränsen.

Så? Vad ska vi göra åt detta då? Inte så lätt att bara få dem att sluta sådär, eller hur? Det kan vi nog stryka direkt. Men för att få reda på vad de egentligen tycker så gör vi så här: Vi ger dem ett eget forum, där vi säger att vi inte har någon tillgång till, där de kan snacka lite vad de vill.

Nu till det fina. Vi för oss några nya användare som används som "spioner" i forumet, så får vi reda på vad de verkligen vill. En nackdel med detta är ju dock att de kan användas som ett ställe där reglerna bryts friskt. (Men om vi ser något sånt med våra "spionanvändare" kan vi ju bara dra in där snabbt som f*n och ta bort tråden.)

Vad tycks? Jag vet att det är en riskabel idé, men det är även ett expriment att se hur ärliga fuskas medlemmar egentligen är.

Så gälls det ju bara att detta läggs fram på ett fint sätt. :)

Vips, så har ledningen blivit korrupt. :P

Nivå 0 · Nykomling

Hm... jag måste erkänna att det är en rolig idé, men vi lär nog förlora oerhört många användare när de får veta att ledningen på sidan bland annat använder sig av flera användare + ljuger om att de inte kan se inläggen.

Fast visst, det vore nog det bästa sättet att få fram sanningen, men egentligen...

vill man verkligen veta vad folk tycker!?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in