hur är det med svordomar/könsord i forumet, jag såg det inte på regler får man svära eller inte? får man varningar om man svär?
det andra är får man ha anknytningar till fuskas funktioner i presentationen?
hur är det med svordomar/könsord i forumet, jag såg det inte på regler får man svära eller inte? får man varningar om man svär?
det andra är får man ha anknytningar till fuskas funktioner i presentationen?
gör du detta för att få fm? (du har gjort typ 4trådar i samma forum idag)
nej, om admin inte ville att man skulle svära så kommer han lägga dom i en fil så man får inte säga dom ;)
nej jag gör det inte för fuskamynt admin kan dra av dem om han vill jag har många seriösa ideer och några frågor...
Jag tror man får svära ,jag har sätt asmånga göra det
men de flesta har * i ordet
Ja, men man förstår ju att det ska va ett svärord.
ja i å för sig, men jag tycker inte det blir lika bra stämning om man svär... trevligare utan svordomar
Ja, det är det men vem kan stoppa svordomarna?
Assådet konstiga är att svordomarna censueras t ex J*vla,men könsorden säger dom rätt ut,och enligt mig är dom värre än svordomarna
ja det tycker jag med, man borde inte få varningar för att svära men minusmynt
kan inte admin typ lägga in ett filter så om man skriver ett fult ord så blir det något annat?
Skriver man f*n så tecker inte filtret det eller?kan inte admin typ lägga in ett filter så om man skriver ett fult ord så blir det något annat?
Japp,för den kan ju inte känna av allt,men asså programmera fula ord så att det inte går att säga dom eller gör som chatten att man blir kickad ur forumet en liten stund
men man får väl göra så att det registrerar det mesta även f*n och mellanslag mellan bokstäverna och så.. <_<
Som jag ser det så ska det vara varningar på detta med.
Vad är det för skillnad på: (ledsen att jag svär)
Din j*vla skit!
Din j*vla skit!
Det är ju samma sak liksom!
Men då måste man programera allt det här för ett ord:
*an
f*n
fa*
f a n
f an
fa n
f* n
Fa *
* an
+ mycket mer,och på varje ord,det kommer ta aslång tid :blink:
Det mest dumma är att man använder ord som (ursäkta mig): CP, Lesbisk och Bög för skällsord.. Det är ju inte något fult egentligen som man kan ha som svordom typ..
vem bryr sig så mycket om svordommar...om man förbjuder de leder det nästan bara att mer gör det(tex spammare).könsord därimot är inte så kul att höra på forumet(kanske därför man måste läsa inläggen)
jag bryr mig om svordomar, det blir så dåligt otrevligt språk här då
Om du skriver "Ett fult ord" kommer det stå **** istället :)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in