Hejar ni på Mora eller Linköping så skriv det för det fick inte plats
jag hejar lätt på Färjestad
Hejar ni på Mora eller Linköping så skriv det för det fick inte plats
jag hejar lätt på Färjestad
TIK äger
Jag är urlövare & det finns bara Löven i mitt hjärta (förutom Pittsburgh Penguins).
Men jag röstade på Modo eftersom jag brukar ta bussen (under Lockouten) ner dit & se Foppa & Co. lira.
Bara 2 matcher hittills, men det blir mer.
Modo-Luleå 4-5 & Modo-Södertälje 2-1.
Modo-Frölunda blir nästa match för mig.
Frölunda lär krossa Modo i matchen.
Frölunda är det klart bästa laget i serien.
Tyvärr har man ännu inte signat en riktigt superstjärna i klass med Peter Forsberg (Modo), Olli Jokinen (Södertälje), Miikka Kiprusoff (Timrå) eller Marian Hossa (Mora).
Trots det har man ett mycket starkt lag med många mycket bra spelare.
Jag skulle gärna se en match mellan Frölunda & AZ Bars Kazan.
Vilken underbar match det skulle bli.
Jag lär nästan vara den enda som röstar på Malmö.. Annars gillar jag Frölunda.
Ingen.. Gillar inte riktigt lagen i Elitserien.. Även nu när dom skaffar proffs är liga fortfarande inte på topp.
MODO Aeger! :D
MODO!!!!!
hrmmm... Marian Hossa spelar ju i Mora. Det vet jag eftersom han gjorde två mål i på Henke igår.Jag är urlövare & det finns bara Löven i mitt hjärta (förutom Pittsburgh Penguins).
Men jag röstade på Modo eftersom jag brukar ta bussen (under Lockouten) ner dit & se Foppa & Co. lira.
Tyvärr har man ännu inte signat en riktigt superstjärna i klass med Peter Forsberg (Modo), Olli Jokinen (Södertälje), Miikka Kiprusoff (Timrå) eller Marian Hossa (Frölunda).
Frölunda är lätt det bästa laget i Elitserien.Jag går på alla hemmamatcher måsta jag ju skryta med också :)
De tre kommande matcherna för VF:
9 dec. DIF-VF
13 dec. FBK-VF
16 dec. VF-LHC (den ska jag gå på) :)
Lätt...FRÖLUNDA
heja int på nå elitserie lag men nesta år när skellefte går upp så hejar jag på dom
Fel av mig. http://theclubis.mine.nu/phpbb2/images/smiles/icon_redface.gif(Slither @ 30/11-2004 18:47:07)Jag är urlövare & det finns bara Löven i mitt hjärta (förutom Pittsburgh Penguins).
Tyvärr har man ännu inte signat en riktigt superstjärna i klass med Peter Forsberg (Modo), Olli Jokinen (Södertälje), Miikka Kiprusoff (Timrå) eller Marian Hossa (Frölunda).
hrmmm... Marian Hossa spelar ju i Mora. Det vet jag eftersom han gjorde två mål i på Henke igår.
Frölunda är lätt det bästa laget i Elitserien.Jag går på alla hemmamatcher måsta jag ju skryta med också :)
De tre kommande matcherna för VF:
9 dec. DIF-VF
13 dec. FBK-VF
16 dec. VF-LHC (den ska jag gå på) :)
Ändrat nu.
Självklart vet jag om att han lirar i Mora, men eftersom jag skrev om Frölunda var det lätt att komma av sig.
Frölunda är laget som spelar bäst hockey, men Modo har den största stjärnan. B)
Roligt att alla lag har NHL-stjärnor.
Även till Allsvenskan kommer NHL-spelare nu.
Ric Jackman (Pittsburgh Penguins/IF Björklöven) toppar Lövens poängliga och är 4:a totalt.
Han leder även utvisningsligan i NHA överlägset. (2 matchstraff!)
Jag hoppas att Löven går till Superallsvenskan så man får se NHL-stjärnor på närmare håll.
richard jakman har spelat i nhl men är även inte bäst han ligger 4 paulson ligger 1a men en sak kan jag erkänna om jakman han sjuter hårdast slagskot
mest modo... bara för att fjanten foppa spelar där...
det är också noobigt att heja på lagen som leder man ska heja på ett lag hur det än går, jag har hejat på FBK i 8 år hur det än har gått
jag tog luleå för dom är närmaste elitserielaget
Tror du att jag hejar på VF bara för att dom leder?? <_<mest modo... bara för att fjanten foppa spelar där...
det är också noobigt att heja på lagen som leder man ska heja på ett lag hur det än går, jag har hejat på FBK i 8 år hur det än har gått
Jag stöder VF i vått o torrt :D
inget av dom hära men om man är tvungen att välja så blir det MOR, #18 Marian Hossa och att dom kommer från Dalarna det är det ända jag gillar hos dom..
men annars är det LEKSAND STARS med sin klack som är sveriges bästa!!!!!!
har leksand sveriges bästa klack så heter jag bellman när dom hade match mot skellefteå på bortaplan var det ungefär 30 pers från leksand om dom hade sveriges bästa skulle dom minst ha haft 200
kanske där ja men ni som har hörttalas om MASINVASIONEN i jönköping så vet ni vad jag snackar om runt 2000st leksingar
Du kan knappast vara ett bra f*n om du röstar på lokalkonkurrenten. <_<inget av dom hära men om man är tvungen att välja så blir det MOR, #18 Marian Hossa och att dom kommer från Dalarna det är det ända jag gillar hos dom..
men annars är det LEKSAND STARS med sin klack som är sveriges bästa!!!!!!
Jocke: Nu brukar inte Ske-å åka med 300 pers till alla bortaresor heller. http://theclubis.mine.nu/phpbb2/images/smiles/icon_rolleyes.gif
Green Devils arrangerade en resa till Bofors/Leksand.
När ska North Power arrangera en liknande långresa?
north power är på varenda match på bortaplan
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in