💬
Logga in
Fuska.se

Gtasajten Suger Röv!

22 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Gtasajten skrev en massa lögner om San Andreas, f*n!!!

:zzz:

:meddum:

Va tycker ni?!?

P.S: San Andreas ä lätt historiens fetaste spe!!! B)

Nivå 0 · Nykomling

Hultenius har inte uppdaterat på länge jag vet,Men det där skrevs innan San Andreas hade släppts <_< och han har inte uppdaterat se dess.

Nivå 0 · Nykomling

allting kan ju inte vara sant

redan liksom!! :bah:

gtasajten skrev bara en massa rykten :angry: :bah:

1 Dec 2004
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #5

j*vla skithögar asså!!!

2 Dec 2004
Nivå 0 · Nykomling

Nej det smalaste(skämt) :D

fattar inte den :blink: :unsure:

Nivå 0 · Nykomling

Vad skulle det vara för lögner?

Nivå 0 · Nykomling

Lögner är fel ord.. Rykten passar in, och det är ju självklart att ett sånt omtalat och stort spel spred en jekla massa rykten. Om en okänd sida hade sagt det minsta knyst om till exempel att man kunde köpa cigaretter, så spreds det ju direkt. GTAsajten skrev inget som var falskt för att de ville jeklas. De skrev vad alla andra trodde skulle inträffa, rykten alltså. Det är synd att det löper ut såna rykten självklart, men vem kan stoppa dem ? Det är liksom inte GTAsajtens fel direkt..

jo, dt e ju dt

en internet sida ska ju inte byggas upp på lögner o rykten..?

3 Dec 2004
Nivå 0 · Nykomling

dom visste ju inte vad som var sant eller falskt. spelet hade inte kommit då. hade det vart bättre om dom inte skrev något alls

Nivå 0 · Nykomling

fattar inte den :blink: :unsure:

Big smoke skrev att det var historiens fetaste spel,då skrev han nej,smalaste
Nivå 0 · Nykomling

det var ett skämt

(Orson @ 03/12-2004 16:24:08)

fattar inte den :blink:  :unsure:

Big smoke skrev att det var historiens fetaste spel,då skrev han nej,smalaste

ok hehe!! :D

det var ett skämt

dt fattade jag väl med!! <_< <_<

Nivå 0 · Nykomling

Det var en massa spekulationer bara.

Har för mig att Gtasajten aldrig bekräftade något de ej hade fått bekräftat från Rockstar själva.

4 Dec 2004

ja, o dt e ju dåligt.en sida ska inte byggas på lögner o rykten..

Nivå 0 · Nykomling

allting var ju inte lögner.dom kunne ju alldrig veta vad som stämde och inte stämde

5 Dec 2004
Nivå 0 · Nykomling

Precis! Och dem kunde ju inte bekräftat ryktena, eftersom dem inte fick ställa så många frågor till Rockstar. Så dem trodde ju det var sant, eftersom de hade hört det. "Alla pratar ju om det, så varför inte skriva ner det?". Det var ju smartare att skriva ner det än att inte göra det.. Dessutom drev det många till att köpa spelet, vilket har nackdelar för köparna - de blev ledsna, när de fick reda på att ryktena var falska. Rockstar tjänade på ryktena, köparna blev arga. Så kan de va.. Det fanns ju också trots allt info som var sant på GTAsajten.

men tigtika gta-f*n, som jag, blev inte ett dugg besviken på gta:sa!

1 Jan 2005
Nivå 0 · Nykomling

Hatar också gtasajten! dom säger masor av saker, tycker det ska stå med STORA bokstäver ''RYKTEN'' man blir jävligt förbannad!!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in