💬
Logga in
Fuska.se

Diablo 2 Exp Hjälp

48 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

har du gjort video test och datorn säger att det inte funkar är det grafik kortet.

och om du gör nytt account och det funkar då så har det andra blivit hackat av nån lr bannat av blizzard och battle.net inget du kan göra åt det då

då har du väl några bogus inställningar på din gamla acc,gör ett nytt acc som heter typ dibbe och sen så kör du helt enkelt på den!

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

tryck på start nere i hörnet och sen INSTÄLLNINGAR och KONTROLLPANELEN och när rutan kommer upp så trycker du på SYSTEM och sen PRESTANDA

när du är där trycker du på "GRAFIK" och drar den lilla pilen bort till vänster där "INGET" står. :gitarr:

sen startar du om datan

Senast ändrad:

7 Feb 2005
Nivå 5 · Fuskare

nåå hjälpte jag dej?? <_<

21 Oct 2005
Nivå 7 · Fuskare

felet kan vara att några sladdar sitter fel och att ditt bredband inte tilllåter d2 något mer ;)

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

asså Det är nåt helt sjukt jag kommer in på battle.net när jag skapar ett nytt konto på min dator men jag kan bara spela på kontot en gång sen så när jag går ut ur battle.net så kommer det där error massage upp igen. Så jag måste skapa ett nytt konta på datorn för att spela igen... Jag skulle kunna spela så men det är lite irreterande.

Så om ni kanske vet vad som är felet och får det att funka igen får 300poäng...

....har du fuskat någon gång förut(?) och det har blivit upptäckt nu, så kan du ha blivit bannad eller avstängd. Om du är bannad är det bara att köpa ett nytt spel om du vill köra online...om du är avstängd/varnad tar det 3 månader eller något sådant innan du kan lira igen....har hänt ett par polare...

25 Oct 2005
Nivå 1 · Novis

jobbigt problem :( hmmmm hoppas att de löser sig anars testa att köra någon anans cd-code när du instalerar ;)

27 Oct 2005
Nivå 0 · Nykomling

Så om jag uppfattat detta rätt,

så funkar det att spela 1 gång då du skapat ett nytt användarkonto på datorn?

Så efter du stäng av spelet gårre inte igen, eller erre efter du startat om datorn?

Mer info görre lättare att lösa problemet :P

Iaf vad det verkar hittils e att något händer med ditt användarkonto på datorn då du spelat det en gång, vet inte riktigt hur man ska lista ut vad :P

3 Nov 2005
Nivå 0 · Nykomling

Hehe,Jag hade Också ett sånt problem , när jag hade Uninstall det sen Installerade jag det igen funkade det, Hur lätt som helst Förresten vad e din högsta lvl? Jag har en lvl 98 Amazon Ladder US East En Paladin på 94 Också

15 Jun 2006
Nivå 1 · Novis

Tja, tyvärr så vet jag inte direkt, antingen får du kontakta någon som kan det där bra, eller köpa ett nytt spel. Vissa gånger när jag tryckt på battle.net, kastas jag ut(Det kommer upp det här som det står till exempel:Checking Versions, sen åker jag ut) av någon anledning, sen går jag in på internet i några minuter, sen kollar jag igen. Om det inte funkar så går jag ut på internet en längre stund, och senare funkare det... Men det problemet du har verkar vara mer kompliserad... Min pappa kan sånt här, jag kan kolla med honom, och om han förstår och berättar, så kan jag skriva ut det.^^

Han sa att du får försöka hitta nån som kan hjälpa dig, det där intresserar honom inte. =/

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in