Ett citat från en viss person. Och på svenska blir det; "Du behöver någon som är mer patetisk/värre än dig sjäv för att kunna överleva".
Leve Mobbingen!
Jag är väldigt bra på SO!
Bara för att du kanske är bättre än någon annan i SO eller något annat ämne gör inte dig bättre än någon annan.
Om det var så, du skulle jag ABSOLUT vara bättre än dig.
Kanske! :evil:Bara för att du kanske är bättre än någon annan i SO eller något annat ämne gör inte dig bättre än någon annan.
Om det var så, du skulle jag ABSOLUT vara bättre än dig.
Kanske? Meh... Du blir bara mer och mer patetisk i mina ögon för varje gång du skriver något.
Det är inte mot reglerna att tycka det!Kanske? Meh... Du blir bara mer och mer patetisk i mina ögon för varje gång du skriver något.
Därimot att internet mobba mig vilket 0013 gjör är inte särsilt bra!
Hmm... Du säger emot dig själv, haha! Om jag nu ska resonera som du; Det är väll bara bra att han mobbar dig då. Du har ju sagt det själv att mobbing är bra.
MEN INTE NÄR JAG BLIR MOBBAD!!!!
Det är precis det jag sa, du säger emot dig själv. Men visst, det är inte bra att du blir mobbad.
Men du får ända skylla dig själv, för att du sa att mobbing var bra.
Det är en kul fritids grej att hålla på med!, som fotboll tex.
Jag tror nog att Zatothenorm e 0013 med ny användare...
Ingen kan vara så idiotisk som han
Du tycker det är okej att mobbas, hur känns det att bli mobbad?MEN INTE NÄR JAG BLIR MOBBAD!!!!
Du vill inte att 0013 ska mobba dig. Men hur tror du offret som ni mobbar varge dag känner sig?
Ja vet det jag har ju sälv varit mobbad!
men ditt j*vla arsle.. då fattar du väl hur dom som du mobbar känner sig!!!
Haha! Det var det dummaste jag hört. Om du vet hur dom känner sig, varför mobbar du då?Ja vet det jag har ju sälv varit mobbad!
du,du,du...allting skall visst handla om dig <_< de finns mer människor med medvete än du...använd hjärnarn istället för att stajla inför kompisar... :PMEN INTE NÄR JAG BLIR MOBBAD!!!!
Jag har varit mobbad och jag vet hur det käns, men sedan blev vi så många så vi krossade mobbarna, och sen blev jag ledare för en anti mobbing kubb, anklagde alla där som inte va lydiga redskap ått mig och på de viset blev jag mobbare sälv!
Nu är jag nästan 100% säker på att du hittar på allting, så som du säger... Och inte nog med att du är patetisk, du är självisk också.
såp all ära o berömelse fick dig alltså att gå över gränsen.så svagt
Japp. Varför mobbar du om du vet att offren inte vill?
Som vi säger här: Du cyklar på vinden, du spottar i motvind och tomten kommer på sommaren.