Du är ju en sån där "SNOBB" själv! :lol: :P :student:
Skolmaten
Inte så bra här..
Nej du är själv noob han sa faktis bra ord.Fattar ni inte det finns länder som inte ens får mat eller inte ens vatten.Alla ni erkänn att ni gillar maten i skolan men det kan inte va alt.Du är ju en sån där "SNOBB" själv! :lol: :P :student:
HATAR SKOLANS MAT ... äter nästan aldrig , men det finns väl nått som e gott ..
Men det mesta jag hatar när det kommer sån där svensk mat som puttipana ärtsoppa köttbullar med potatis bläää kebab är godare.
men onyttigt :P
håller med gummi_gubbe.går på samma skola som gummi_gubbe
Våran mat är bra förutom Pulvermoset :P
Och det är små Hårda fett kulor i Köttbullarna
makaronerna är klibbiga och sitter fast i varann samma med klimpen i köttsoppan är det svarta ploppar som är jätte starka.
Man får aldrig Kebab tallrik eller MCdonalds i skolan!!
wictor 22 och 0010, Men nu är vi ju för f*n i svergie.. Och eftersom vi har gratis skolmat så är det väl lika bra att vi får GOD skolmat?
Ni behöver inte ta mej som rasist eller egoist (ert val, i dont give a shit), men om vi nu skulle bry oss om alla andra istället för oss själva så skulle vi tillslut bli ett fattigt land UTAN gratis skolmat, eller gratis skola för den delen...
↗ till inläggetJapp,det gör jag ^^Någon mer än jag som hatar skolmaten?
Jag blir arg http://instagiber.net/smiliesdotcom/contrib/duckman/meanface.gif när vi bara får matrester från en annan skola.
kul då nesse du bor väll i ett litet samhälle?
vu får bara god mat man ska inte vara kräsen med maten säger farmor :cool:
fattar du varför?
Fast soppan äter jag inte
i min skola får vi ibland Tacos:lol:
maten är inte gratis den betalas av dina föräldrar med skattepengar?!
vår skolmat går faktiskt att äta (ett mirakel)
En vecka fick vi Bestämma själva hur matsedeln skulle se Ut Ni kan ju gissa vad Vi fick för mat :P