Den klarade jag för ett tag sen, du ska tända 2 st lyktor så du kan öppna en dörr, sen göra om sorcerers ring till wind element, sen gå in i dörren du öppnade och blåsa på de där snurrorna i olika kombinationer, pröva dig fram lite, försök hitta en save point där du kan använda en memory gem, jag hittade den inte, men det är helt klart värt att göra så. Bossen som kommer sen är inte så svår, han är ensam, så det är bara att gå på honom.är det eld ruinen lr ????? jag är på vind ruinen men jag vet vad jag ska göra
Tales Of Symphonia
men bossen som kommer senare är svårare :blink:
är i tethe'alla eller hur det stavas nu iaf ;)
wiie, jag klarade d! men var ska man nu? de har inte sagt nått
Jag kommer inte riktigt ihåg, men jag tror du ska till ngn båtstad..
japp, du ska till en båtstad så du kan åka till palmacosta
jaha, men var ligger den staden?
säger dom inte det eller? Man ska väl följa stranden/vattnet eller nåt sånt har jag för mig
Jag kutade runt lite, tills jag hittade den, den var inte så jätte svårt.
umm använd kartan för att hitta allt man kan gå in i är det en prick för och tror den ligger i högra hörnet neråt typ ;)
jag har kommit till ett ställe där d e en som säger till colette att hon ska dö, sen när hon kutar mot colette ramlar hon ner i ett hål. E jag på rätt ställe?
nu e jag på ett ställa där d e 2 killar som ska spränga nånting, jag ska möta ett monster men den e svår. Vilka ska jag ha med i teamet som ska slåss?
Den är ju jätte enkel, du är i Asgard va? Den är ju ensam så det är bara stå och slakta!
men alla dom andra dör hela tiden
Sett en av din andra party members på "Heal" i strategi menyn, så helar den dem så fort de börjar få lite hp. Du kan ju hela dem själv oxå, om du är en healing karaktär så kan du ju heala dem själv, glöm inte att blockera och så oxå. Du kan ju använda items oxå.
bara en liten fråga, när kommer sheena in i teamet?
Antingen när du är i Luin eller på Asgard Human Ranch.
jag har redan varit i luin, men inte i ranchen. Kan inte komma in
Har Luin blivit förstört än? Om inte ska du till Wind Seal. Ligger i typ Balrouf Maloseum eller ngt..
Hur spelar man 4 spelare?
Man Går in på TECH på varje gubbe och högst upp i högra härnet finns det autom, semi-auto och manual alla ska då ha manual för att de ska styras, sen är det bara sätta in 4kontroller och slakta på :P