vilka fight kan man ha som t ex : spade å basebollträ? :blink:
Vilka...
vad menar du?
det finns ju basebolträ du vet vad finns det mer för sånna grejer?
blommor , golfklubba , alla grejer fanns på nån sida men kommer inte ihåg den... kolla andra trådar där finns den
ok
Gå in här så får du reda på allt. B)
<_< <_< <_< tack :lol: <_<
Varför e du så sur när man hjälper dig?Dt e ju en bra sida. <_< :angry:
det ble fel :P sorry
Hoppas bara att du inte menade dt..
Tips: Man kan hitta en spade vid tv- tornet på Vinewood berget! :rolleyes:
ok bakom ryders hus oxå ...nej såklart jag inte menade det
Bra att du inte menade dt. :rolleyes:
Vet du vart man kan hitta katanan?(Svärdet).
hmmmm nej ingen aning men jag meddelar dej så fort jag får reda på det men vet du var det fins käpp?
Det finns en käpp bla i Rodeo i Los Santos. Det ligger väldigt nära Victim. Och du kan hitta en Katana vid El Corona i Los Santos, bakom ett trä staket.. Det är alltid lika kul att bonka andra fotgängare med en käpp, det ser nästan lite roligt ut.
hahaha tack :)
Vart e El Corona? :huh:Det finns en käpp bla i Rodeo i Los Santos. Det ligger väldigt nära Victim. Och du kan hitta en Katana vid El Corona i Los Santos, bakom ett trä staket.. Det är alltid lika kul att bonka andra fotgängare med en käpp, det ser nästan lite roligt ut.
Det finns en käpp bla i Rodeo i Los Santos. Det ligger väldigt nära Victim.
mne kan du säga lite mer nogranare var det ligger?
Men gaah, latisar :P
Golden Star: Använd kartan du fick med spelet, där står El Corona utmärkt i Los Santos, ganska tydlig text.
ganton: Om du står utanför Victims dörr, med näsan åt norr, går du åt nordost, in i en gränd. I det lilla området skall det finnas en käpp. (Om jag minns fel, kan det hända att den är inuti Victim affären också, inte alltför säker)
hur kommer man in i victim affären? ;)
Har du testat att använda dörren ? :P