💬
Logga in
Fuska.se

Busa Med Lärare?

19 svar · startad

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

Brukar ni busa med era lärare??

Vi brukar dom blir skitarga ibland... :P

Senast ändrad:

Nivå 1 · Novis

jaja..! hehe*

Nivå 0 · Nykomling

Japp i dag så var vi inte så tysta på rasten så det kom in en j*v*a käring som frågade vilket hem jag kom ifrån?

-Är du föreldralös frågade hon!

J*vla käring säger jag bara!

säkert...

Nivå 7 · Fuskare

erh, nej?

"busa med lärarna"..roligt..

Nivå 8 · Veteranfuskare

På tyskan var det en kille som knackade på en dörr och sa: "Haj, de' e' er nya elev

Ann-Kristin"... Det lät rätt roligt...

Nivå 6 · Fuskare

I våran klass brukar vi inte busa med vår lärare för hon är för snäll för det!!! ;)

Man får bara smäre betyg om man busar <_<

Nivå 4 · Lärling

Man får bara smäre betyg om man busar <_<

Tss... inte om hela klassen gör det.

Vi sa att vi skulle på muséum till vår So lärare. Han sa Ok och vi gick uta ur klassrummet, och sen gick vi in igen. Det tyckte han var väldigt lustigt så en vecka senare hämnas han.

Vi sitter på lektionen och arbetar när han säger att Arne är här, han ska snacka om de nya cyckelbanorna utanför skolan. Jaha? Okej? säger vi. Han forstätter med att Arne är lite blyg så vi måste ge honom applåder. Okej...? Arne, Arne, Arne, Arne... dörren glider långsamt upp. Men ser man på, det är ingen där. Ha ha, väldigt humoristisk So lärare vi har... Nästan för rolig... <_< Men han tar aldrig illa upp.

15 Dec 2004
Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

eh... busa med lärare.. skulle inte tro det... hur gamla e ni egentligen?

Nivå 4 · Lärling

busa med lärarna är tråkigt, men busa på allt annat i omgivningen är skoj men då får man ju problem av rektorn :lol:

17 Dec 2004

En som åker på samma buss som jag frågade sin lärare(som är min lärare nu) om man fick snömjöla varandra då sa hon ja då snömjöla han hon. :lol:

Nivå 10 · Veteranfuskare

för brukade vi kasta kottar på elevassistend och då blev han galen

fast det är roligare att busa med dom små. Jag och en kompis tar alltid mössorna av dom på moron och slänger in dom på olika gårdar

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

när någon läärare skriver utt papper har vi tejpat för ett håll så inte papperna kommer ut så dom undrar varför inte papperna kommer ut en gång var dom när på att köpa en ny :evil:

Nivå 12 · Mästerfuskare

några i min klass kopplade om några sladdar i data salen, så tornet man hade var kopplat till skärmen brevid osv....

24 Dec 2004

Ja,ibland ,men då går hela klassen det! :medieval: :medieval:

Finns lärare som inte förtjänar respekt så ska man snacka ordenkligt.Lärarna är så dumma att dem blir dizzade hela tiden.

Nivå 3 · Lärling

jag å några I klassen brukade kasta kottar på ett fönster hos en gubbe som hjälpte andra som va dåliga i skolan :P

25 Dec 2004

Hm, jo.. jag sa emot o massa saker till 0012 lärare, då så blev hon skit arg o skrek "ÄR DU HELT DUM I HUVUDET ELLER" o massa saker >.<, inte ett bus men ändå :P

Hm, jo.. jag sa emot o massa saker till 0012 lärare, då så blev hon skit arg o skrek "ÄR DU HELT DUM I HUVUDET ELLER" o massa saker >.<, inte ett bus men ändå :P

Visst är våra lärare AEGDA XD

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in