:visslar: Någon som vet några bra sidor som man kan hyra spel över nätet förutom dessa: www.spelgalen.nu www.hyraspel.se www.tvspelsportalen.se www.GimmeGame.se
Hyra Spel!
Kanske GVG
Har nu kollat upp det du säger, är det www.gvg.se? Om det är det så går det inte att hyra spel därifrån! :evil:
jo!
dt e ju inte så bra att hyra spel. Dt kan ju vara många repor eller virus eller nåt.. :visslar: :zzz:
Driver du med mig eller??? <_<dt e ju inte så bra att hyra spel. Dt kan ju vara många repor eller virus eller nåt.. :visslar: :zzz:
man kan väll inte få virus till ps2.....
Ja, men om du hyr en cd, som e otroligt korkad, iaf då finns dt hir mkt repor som helst på skivan.. <_<(susanne @ 09/12-2004 18:28:08)dt e ju inte så bra att hyra spel. Dt kan ju vara många repor eller virus eller nåt.. :visslar: :zzz:
Driver du med mig eller??? <_<
omg du e dum
Sa du dt till mig, eller?
Men snälla du, är du störd eller???!! Har du fått virus eller???! :blink:(Golden Star @ 10/12-2004 19:48:07)(susanne @ 09/12-2004 18:28:08)dt e ju inte så bra att hyra spel. Dt kan ju vara många repor eller virus eller nåt.. :visslar: :zzz:
Driver du med mig eller??? <_<
Ja, men om du hyr en cd, som e otroligt korkad, iaf då finns dt hir mkt repor som helst på skivan.. <_<
Finns bara GVG i växjö eller? För det är där jag bor
Man kan iaf inte få virus i sin PS2!
WWW.HYRASPEL.SE DET E SKIT GRYMT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DU FÅR 1SPEL I 10 DAR O NÄR DU HAR TRÖTNAT PÅ SPELET EFTER KANSKE 3 DAR SÅ KAN DU SKIKA TILLBAKA DE O VÄLGA ETT NYTT SPEL MEN DU
FÅR INTE HA MER ÄN 1 SPEL HEMA SAMTIDIGT
ENDAST 39KR
MEN SEN FINNS DET MER ERBJUDANDEN ME 1 MER ÄN 1 SPEL HEMA O LÄNGRE LÅNE TID.
Varning ta inte spelgalen.nu ! jag säger bara det! dom säger att man inte har betalat fast man betalt.. Så jag fick betala 2 gånger på en månad >( sen fick man massa annat skit också aja hyr inte spel därifrån! :bah:
Men du kan hyra mer än bara spel där! t.ex. dvd filmer.