Nej tack, har redan ett som ska säljas. :rolleyes:klart man kan! Du kan få köpa ett av mej för 200 spänn!
Vad är normalpriset för att chippa ett xbox med 120 gb hd?
Är Det Värt Pengarna ?
att chippa är helt klart värt pengarna.. jag chippade mitt xbox för nån månad sen med ett evolution x chipp de äger...
Det chioppet har jag också har hafft det länge. Det är bra..att chippa är helt klart värt pengarna.. jag chippade mitt xbox för nån månad sen med ett evolution x chipp de äger...
Men jag gillar fortfarande inte att ha chippat det är därför jag säljer min xbox jså jag kan få en ny utan chip :)
som sagt tror jag inte det kommer bli så stor ändring på nedladdandet som sagt så kan dom inte spåra en enda jag menar det är ju as många som laddar ner varje dag
Ganska idiotiskt också att skriva ut på internet att man chippar och även säljer chipp.Vem vet vem som kollar på dom här sidorna.
The Moose: Vad ska de göra då? Ska polisen komma? Chipp är ju inte olagliga..
nä, exakt! Men vad brukar det kosta att chippa ett xbox med 120 gb hårdisk på?
Nej polisen kan dessvärre inte komma och bura in en förrän i Januari då det kommer bli en skriven lag på detta.Men däremot kan du få böta en hel del.Och jag har aldrig sagt att CHIPP är olagliga.Det är vad man använder chippet för som kan vara olagligt.
Fatta moose!!!! det har aldrig varit olagligt att ladda ner spel..... eller att använda dem... men att ge ut spel som folk kan ladda ner e olagligt.....
det är problemet för att ladda ner måste du ge ut någe ;)
Säger det igen
- Ladda ner : Lagligt, i privat bruk
- Ladda upp : Olagligt.
*Klart slut*
Säger detta igen....Att ladda hem spel,film eller musik är det samma som att gå in i en butik och sno det.
www.console.se
JAJA DET KOMMER BLI OLAGLIGT MEN JAG TROR INTE POLISEN KOMMER HEM TILL ALLA SOM BRÄNNER SPEL..................HALLÅ F-A-T-T-A THE MOOSE
Ge dig Moose.Säger detta igen....Att ladda hem spel,film eller musik är det samma som att gå in i en butik och sno det.
Det är lagligt tills om någon/några månader när det blir en lag, det finns lagar som förhindrar den lagen att färdigställas därför finns den inte, men det är olagligt att dela ut..
asså de e olaglit att chippa.De e typ sant som Moose säger.
Nej det är lagligt att chippa MEN olagligt att använda det på otaliga sätt <_<
Kan vi hålla oss till ämnet. Är det värt pengarna att chippa sin xbox.
;) Det är inte olagligt!(The Moose @ 09/12-2004 21:59:09)Jopp, det funkar visst, om man kan stänga av chippet (men då kan man ju inte lira nedladdade spel) och så kan man ju "flasha" den så det blir som en "vanlig" xbox fast den är chippad.
Det är INTE olagligt att kopiera spel på cd för privat bruk, det är att sälja/sprida vidare på nätet som är olagligt.
Xbox_master>Psxcare är bra, men jag kommer inte ihåg deras hemsida, det kanske är psxcare.com. Måste bara säga till alla att garantin går ut om man chippar!
Tror du verkligen själv att det är lagligt att ladda hem spel och dels använda dem för privat bruk.Det är meningen att man ska köpa dom i affär och sedan går en del av dom pengarna till spelföretaget som gjort spelet.Dom går ju back om dom inte säljer utan att det är folk som laddar ner deras spel gratis.Jag menar hur mycket tror du dom tjänar på att folk laddar hem deras spel.INGETING!Och spelföretag måste tjäna pengar.
Dels så är det samma sak som att gå in i affären ta spelet och gå utan att betala.
Du kan ju kolla regelboken! :bah:
jag tycker att det är värt att chipa ditt xbox om du inte spelar live och nej det är inte olagligt att chipa det men det är olagligt att ladda ner spel men det är typ ingen som bryr sig men det är mer olagligt att sälja spel brända allså
älgen har faktist rätt det är som att gå in i en afär och sno det man laddar ner