du o ditt "annars ljuger du" <_<(0013 @ 25/12-2004 22:04:24)Förlåt då? men ja tycker d e sk*tirriterande när folk ska hålla på att tro på not som e fel/falskt
B-E-V-I-S-A annars ljuger du
Religion
så kewl för dig då
LAJER
Varför tror du på gud då? o kolla där! en bumbibjörn! oooh kolla! en Hamtaro
ok, detta bevisar inget, men ja vill att ni 2 ska se detta:
tittar du på TV eller?
Jaha och.......?
Du
vara
ägd
!
vet du en sak? istället för att försöka bevisa att gud finns (som inte går) så ska du bara säga att ja ljuger..?
Gud finns inte, varför skulle han? Gud finns iiiiiiiintee.. kan ni fatta?
är jag den enda här som har lite sunt förnuft?
(nu säger nån dryg j*vel: du e den enda utan sunt förnuft, eller hur? såå uppenbart)
Det finns inga bevis på att han finns heller <_<(0013 @ 25/12-2004 22:04:24)Förlåt då? men ja tycker d e sk*tirriterande när folk ska hålla på att tro på not som e fel/falskt
B-E-V-I-S-A annars ljuger du
Varför jag tror på Gud?
Finns igna bevis på att gus ej finns.
haha du e bara en allmänt ägd sak som lever på denna jord
GUD FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINS
för det har du bevisat
men kan alla bara inse en sak, INGEN kan bevisa att gud finns och INGEN kommer någonsin att kunna det, om gud finns eller ej är bara en fråga om tro, vad man själv tror på. Det är en enorm skillnad på fakta och värderingar.
joda
KK(haha KK) bevisade precis att gud finns
Ja tror faktiskt inte ja gjorde d.. eru knäpp?
duja
asså d där e så jä*la irriterande, när nån inte kan säga nåt bättre en "du-ja"
MEN SKIT SAMMA! ja bryr mig inte längre, lev i en lögn om du vill.. hej DÅ
tyvärr jag är kille
0013, det är skillnad på att VARA kille och att ÖNSKA att man är kille.tyvärr jag är kille
Gud är ett begrepp. det går inte att hitta bilder på Gud för det är förbjudet att göra avbilder av honom enligt hans bla bla bla budord. Bevisa hans existens och jag blir den första som lyssnar. Det går inte att bevisa något som är lika omöjligt att ta på som solens yta från månen, men det betyder inte att det inte finns.
Men varför bevisa något överhuvudtaget? Kristendommen är en religion påhittad av galna profeter och druckna munkar. Bevisa istället Nirvana... något nyttigare att göra med tiden finns äl inte?
Iron Maiden är nyttigare men det kanske inte hör till ämnet..
Man kan ju också välja s*tanist vägen.
KK du är AEGD för varje gång du läser 0013 inlägg han AEGER dig B)
Vi försöker hålla en seriös diskussion här... <_<KK du är AEGD för varje gång du läser 0013 inlägg han AEGER dig B)
Finns inga riktiga bevis att han finns som människor vill ha. Kolla ut på allt han har skapat, det är ett bevis. Jag tror inte något vid namn "Big Bang" kan skapa naturen för det sprängde väll jorden?
Ja, jag fattar...
Pang! En planet perfekt för att människor ska kunna leva där!
Så ologiskt...