Ni är så sämst. Jag har iaf kommit till åttan på egen hand utan att fråga efter svaret.
Hur Långt Kan Du Komma?
Kalla oss inte sämst du kanske är bättre än oss men säg inte att vi är sämst! <_< Jag vill att vi ska kunna hjälpa varann...Ni är så sämst. Jag har iaf kommit till åttan på egen hand utan att fråga efter svaret.
Vad vill du ha hjälp med? Jag ger inte svaret, jag ger tips.
va e det för tråkigt skit
jag e på bana 8 nu
Åhhhh! Vad snäll du är! Koden på 4:an.Vad vill du ha hjälp med? Jag ger inte svaret, jag ger tips.
Sök efter morse på Google. Där finns det en översättare. Skriv av det som står i morse och när du översätter det får du ett ord som du ska dela i två delar för att få username och password.
Btw, jag är på bana 13 nu.
Jag fattar inte!Sök efter morse på Google. Där finns det en översättare. Skriv av det som står i morse och när du översätter det får du ett ord som du ska dela i två delar för att få username och password.
Btw, jag är på bana 13 nu.
SÄG HUR Man ska göra på fyran...
ä passet/inloggingsnamnet -----.-..... eller?
nej det är det inte
Ledtråd till morse grejen:
yrlae edhta
kasta om bokstäverna så får ni det ordet jag fick fram av en Morse translator
Ord 1 - AnvändarnamnLedtråd till morse grejen:
yrlae edhta
kasta om bokstäverna så får ni det ordet jag fick fram av en Morse translator
Ord 2 - Password
Jag är på femman nu den är as svår! Kan nån ge ledtrådar? :visslar:
Ingen som är snäll och säger lösenordet?
Okej, lösenordet är death. Användarnamnet säger jag inte.
Steezy: Har du läst det dolda meddelandet? Sök på Google efter Big Bad Voodoo Daddy + det dolda meddelandet + lyrics. Där finns lösenordet.
e på 7:an o fattar itne va ja ska gö me twix pappret nån som kan hjälpa. tror ja ska skriva in i url men vet inte vad.
Jag förstår 4;an.. kom till 5;an
Det är ju så enkelt. Det står en morse kod på byrån. Läs av den sen så skriver du in första raden i username och andra i password. Löst =)
VOODOOPOWR Vettefanken vad som e vad? NossLögnaren kan du hjälpa mig?
jag fattar ite trean :blink: kan nån förklara lite tydligare
Har redan funnits en sån här tråd. <_< :blink: :rolleyes: