💬
Logga in
Fuska.se

Vad För Låt Stil

244 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
(Boiuthh @ 27/12-2004 16:18:38)
(0012 @ 25/12-2004 02:05:25)
(Boiuthh @ 25/12-2004 03:32:34)
(0012 @ 24/12-2004 22:04:42)

är nog bara idioter som röstat på hip-hop framför hårdrock <_<

HipHop är bättre än dina galna Rock låtar som slår sig i skallen.HipHopare är coola dem har stil.Du gillar säkert Orkester Opera .

vadå slår i huvudet? vafan snackar du om?

Ja dem skakar sig i huvudet med deras Lejon får i bordet.50cent är bättre än MaskKnoot eller vad det är :D

bättre än små hip hop fjantar som kastar lite med fingrarna och låter tjejerna dansa bakom dom..

Du glömde att dom alltid håller på och drar i dom förstora byxorna och tröjorna på ett extremt fjantigt sätt

Hip Hop

:meddum:

(CiR3 @ 27/12-2004 21:57:31)

HipHop är bättre än dina galna Rock låtar som slår sig i skallen.HipHopare är coola dem har stil.Du gillar säkert Orkester Opera .

Ja dem skakar sig i huvudet med deras Lejon får i bordet.50cent är bättre än MaskKnoot eller vad det är :D

bättre än små hip hop fjantar som kastar lite med fingrarna och låter tjejerna dansa bakom dom..

Du glömde att dom alltid håller på och drar i dom förstora byxorna och tröjorna på ett extremt fjantigt sätt

Hip Hop

Sen den där pimp stilen som dom alltid ska ha...

hip hop

28 Dec 2004

zerp du har då inte hört många låtar hårdrock tillexempel hammerfalls sångare joakim cans sjunger som en ängel det har KISHTI SOM VAR JURY I IDOL 2004 SAGT hårdrock blev det för mig

jag vill bara säga en sak hiphoppare dom pratar fort dom sjunger bra eller hur

ungefär som fattaru.

Nivå 5 · Fuskare
(Herr.Kaio @ 27/12-2004 23:07:46)
(CiR3 @ 27/12-2004 21:57:31)

Hip Hop

Sen den där pimp stilen som dom alltid ska ha...

hip hop

exakt.. då är det f*n bättre med rockarna som har lite olika stil mellan grupperna istället för alla hiphoppare som gör samma musik, ser likadana ut och beter sig likadant..

Hip Hop

Nivå 4 · Lärling

Ja! tex. i Gothic Metal Sjunger dom ju nästa opera f*n :lol:

Föresten bra att många tar efter mig ( då menar jag ju

Hiphop)

Senast ändrad:

Beasty boys är oxå dåliga...

hip hop

Vilket av det gillar ni jag gillar HipHop lätt och det bästa låtarna är Alla kniven i hjärtat låtar och alla 50cent.

De flesta Muslimer/invandrare brukar ju gilla sånt.....Och sen går ni ut och tror att ni är ''Gangsters'', men det ni Muslimer inte fattar är att för att vara en gangster måste man komma från Italien, ha gangstersläkt OCH RIKTIGA ITALIENSKA GANGSTERS GILLAR INTE SVARTA!

p.s: Jag e inte rasist!

Nivå 4 · Lärling

Fuel vad yrar du om gangster?

Man är en Gangsta och för att vara en gangsta måste man joina eller göra ett Hood, och man behöver inte vara/tro att man är en gangsta utan man kanske bara gillar musiken

Ps:Gangstas är svarta och jag är ingen muslim/invandrare men jag gillar hiphop ändå

det är bara för mafian kommer där ifrån.

Nivå 4 · Lärling

nja gillar all musik fast bäst e nog faktist hip hop

Nivå 5 · Fuskare
(Fuel @ 28/12-2004 17:55:22)

Vilket av det gillar ni jag gillar HipHop lätt och det bästa låtarna är Alla kniven i hjärtat låtar och alla 50cent.

De flesta Muslimer/invandrare brukar ju gilla sånt.....Och sen går ni ut och tror att ni är ''Gangsters'', men det ni Muslimer inte fattar är att för att vara en gangster måste man komma från Italien, ha gangstersläkt OCH RIKTIGA ITALIENSKA GANGSTERS GILLAR INTE SVARTA!

brukar oftast kallas maffia.. inte gangsters... B)
29 Dec 2004

Meeeeeeeeeeeeeeeeen era j*vla retards! niggrerna har fått GANGSTA' ifrån gangster! de har bara satt lite slang på ordet! OCh anledningenn till detta är att de vill bara syssla med dumma grejer & knark för negrerna som kallar sej gangsta' är misslyckade!

Nivå 1 · Novis
(Fuel @ 28/12-2004 17:55:22)

Lol gangsters är svarta och dem kommer inte bara från italien nooob.Ni kristna fattar inget själv Noooob !Fuel du är j*vla rasse ! AEGD !

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

Man är en Gangsta och för att vara en gangsta måste man joina eller göra ett Hood, och man behöver inte vara/tro att man är en gangsta utan man kanske bara gillar musiken

Ps:Gangstas är svarta och jag är ingen muslim/invandrare men jag gillar hiphop ändå

*host* nån som spelat lite för mycket GTA: San Andreas *host*

Hip Hop

Nivå 1 · Novis
(CiR3 @ 29/12-2004 19:45:35)

Hip Hop

Men gangsters är svarta det finns också tonårings gansta tillomed ! Dem flesta gangsta är dem i amerika som är svarta araber fast det är tonårings gansta typ.
Nivå 4 · Lärling
(CiR3 @ 29/12-2004 19:45:35)

Hip Hop

Har inte spelat gta san andreas för alla gta suger ;)

Gangstas är ju inte samma sak som en "gangster" eftersom de inte tar in svarta som du sa fuel :P

Nivå 4 · Lärling

Men varför håller du på och svamlar om hood och sånt då

30 Dec 2004
Nivå 4 · Lärling

Kanske för att gangstas håller på i hoods? :P

Nivå 5 · Fuskare

Varför bry sig om dom håller på med 'hoods' eller inte när det ska handla om musik? >_>

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in