Så Corey har en Alien 4 mask på sig för att det stämmer in på honom? Riiiight.
Skriker lite? o.O
Så Corey har en Alien 4 mask på sig för att det stämmer in på honom? Riiiight.
Skriker lite? o.O
HipHop är bättre än dina galna Rock låtar som slår sig i skallen.HipHopare är coola dem har stil.Du gillar säkert Orkester Opera .är nog bara idioter som röstat på hip-hop framför hårdrock <_<
R&B och HipHop!
G, G, G, G, G, G, G-Unit ;)
Men SlipKnoT e bara nåra överkåta nördar som vill få alla att ta självmord.. jag håller med attt dom är dåliga varför dom gömmer sig bakom masker är väll att dom dreglar när dom spelar eller så gråter domHar du kanske missat deras första album? Den är uppbyggd på skrik. Deras nya album skulle jag nog säga är bäst. Där sjunger Corey iaf. Fast jag hatar Slipknot ändå. Varför ska man gömma sig bakom masker? Skäms dom eller? Aja, ni får lyssna på vad ni vill, men jag håller mig fast vid vad jag sa.
(0013 @ 24/12-2004 22:24:34)Har du kanske missat deras första album? Den är uppbyggd på skrik. Deras nya album skulle jag nog säga är bäst. Där sjunger Corey iaf. Fast jag hatar Slipknot ändå. Varför ska man gömma sig bakom masker? Skäms dom eller? Aja, ni får lyssna på vad ni vill, men jag håller mig fast vid vad jag sa.
Men SlipKnoT e bara nåra överkåta nördar som vill få alla att ta självmord.. jag håller med attt dom är dåliga varför dom gömmer sig bakom masker är väll att dom dreglar när dom spelar eller så gråter dom
slipknot är ju betydligt bättre än 50 cent iaf >__>
all ny hiphop låter ju likadant C__C
och allt dom sjunger om är deras bilar och tjejer
vadå slår i huvudet? vafan snackar du om?(0012 @ 24/12-2004 22:04:42)är nog bara idioter som röstat på hip-hop framför hårdrock <_<
HipHop är bättre än dina galna Rock låtar som slår sig i skallen.HipHopare är coola dem har stil.Du gillar säkert Orkester Opera .
50 cent e f*n bög hatare <.<(Kasumi La'Selet @ 24/12-2004 23:18:46)(0013 @ 24/12-2004 22:24:34)Har du kanske missat deras första album? Den är uppbyggd på skrik. Deras nya album skulle jag nog säga är bäst. Där sjunger Corey iaf. Fast jag hatar Slipknot ändå. Varför ska man gömma sig bakom masker? Skäms dom eller? Aja, ni får lyssna på vad ni vill, men jag håller mig fast vid vad jag sa.
Men SlipKnoT e bara nåra överkåta nördar som vill få alla att ta självmord.. jag håller med attt dom är dåliga varför dom gömmer sig bakom masker är väll att dom dreglar när dom spelar eller så gråter dom
slipknot är ju betydligt bättre än 50 cent iaf >__>
all ny hiphop låter ju likadant C__C
och allt dom sjunger om är deras bilar och tjejer
Inte för att jag är bög men endå
Lite bättre kanske dom är
Svensk Hip-hop e bra @____@
Snook <.<
Hm, Techno.. hm..
Lite Rammstein och Slipknot..
>.<
Asså Slipknot är ju inte LITE konstiga
Iaf låten Fuck Me
Översättning på den:
Slipknot-kn*lla Mig
Så kn*lla MIG
Bara kn*lla MIG
KNUUUUUUUUUUUULLLLLLLLAAAAAAAAAA
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMiiiiiiiiiiiiiiiigNU
BARA KNUUUUUUUUUUULLLLLLLLAAAAAAAAA
MMMMMMMMMMMMIIIIIIIIIIG PRECIS NUUUUUUUUUUUUUUUU
KNUUUUUUUUUUUUULLLLLLLAAAAAAI MIIIIIIIIIIIIG
NNNNNNNNNNNNNNNUUUUUUUUUUUU
SSSSSSSSKKKKKKKKIIIIIIIIITTTTTTTT PPPPPPPPÅÅÅÅÅÅÅÅÅ MMMMMMMIIIIIIIGGGGG
f*n dom e askåta <.<
Ja dem skakar sig i huvudet med deras Lejon får i bordet.50cent är bättre än MaskKnoot eller vad det är :D(Boiuthh @ 25/12-2004 03:32:34)(0012 @ 24/12-2004 22:04:42)är nog bara idioter som röstat på hip-hop framför hårdrock <_<
HipHop är bättre än dina galna Rock låtar som slår sig i skallen.HipHopare är coola dem har stil.Du gillar säkert Orkester Opera .
vadå slår i huvudet? vafan snackar du om?
Hmm... Hur kan man tycka att någon som kallar sig "50cent" är bra? (Kanske är för att hans musik inte är värd mer än 50 cent? c_c) Och det är precis som Kasumi skrev, allt dom sjunger om nu för tiden är tjejer och bilar. >_>
Glöm inte droger!
Mera metal kanske?
Zerp: Du har väl inte glömt bort Jimi H. och Beatles och Bob Dylan och Bob Marley?
Asså många hip-hoppare har hela tiden kannabislövet som symbol. Som typ när jag gick omkring i skiv affären så såg jag nån dr alban skiva, där det var ett kannabislöv på. Så kom inte hit och säg att Hårdrockare tar droger. Iron maiden drågar inte.
jag har inte sagt det. Jag sa att rappare sjunger om droger. Dumma barn. xD
Droger, tjejer, bilar och pengar, bleh. >_<
Det finns ingen låt som heter fuck me med slipknot ni kanske borde läsa på och lyssna lite på bandet innan ni börjar svamla om det ( Riktat till 0013 ).. och en till sak undrar jag varför är alla så kåta på japanska rock ( eller vad f*n alla lyssnar på ) vi svenskar är ju för f*n vikingar det ska va lite ös i musiken :DAsså Slipknot är ju inte LITE konstiga
Iaf låten Fuck Me
Översättning på den:
Slipknot-kn*lla Mig
Så kn*lla MIG
Bara kn*lla MIG
KNUUUUUUUUUUUULLLLLLLLAAAAAAAAAA
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMiiiiiiiiiiiiiiiigNU
BARA KNUUUUUUUUUUULLLLLLLLAAAAAAAAA
MMMMMMMMMMMMIIIIIIIIIIG PRECIS NUUUUUUUUUUUUUUUU
KNUUUUUUUUUUUUULLLLLLLAAAAAAI MIIIIIIIIIIIIG
NNNNNNNNNNNNNNNUUUUUUUUUUUU
SSSSSSSSKKKKKKKKIIIIIIIIITTTTTTTT PPPPPPPPÅÅÅÅÅÅÅÅÅ MMMMMMMIIIIIIIGGGGG
f*n dom e askåta <.<
och Beatles har iaf minst en låt som handlar om när dom tog LSD ( en hallucinations drog ) som heter Lucy in The Sky Whit Diamonds och om jag inte misstar mig så dog Jimi Hendrix på en överdos ( är inte riktigt säker ) .. så det är inte bara Hiphopare som drogar sig
PS. Hip Hop suger !
Ett ord - Punk.
bah, bara fyra alt. man kan ju ha tio så varför har han bara fyra :blink:
tog rock eftersom det är det som kommer närmast vad jag lyssnar på
Hip-Hop,Rap,Crossover Rap ;)
Lil'Jon&Eastside BoyZ
Trick Daddy
Twista
Too Short
Finns inge bättre :P
bättre än små hip hop fjantar som kastar lite med fingrarna och låter tjejerna dansa bakom dom..(0012 @ 25/12-2004 02:05:25)(Boiuthh @ 25/12-2004 03:32:34)(0012 @ 24/12-2004 22:04:42)är nog bara idioter som röstat på hip-hop framför hårdrock <_<
vadå slår i huvudet? vafan snackar du om?
Ja dem skakar sig i huvudet med deras Lejon får i bordet.50cent är bättre än MaskKnoot eller vad det är :D
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in