Hoppa till innehåll

Vad För Låt Stil


Gäst 0012
 Dela

Vilken låt stil gillar du mest  

113 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Fuel vad yrar du om gangster?

Man är en Gangsta och för att vara en gangsta måste man joina eller göra ett Hood, och man behöver inte vara/tro att man är en gangsta utan man kanske bara gillar musiken

 

Ps:Gangstas är svarta och jag är ingen muslim/invandrare men jag gillar hiphop ändå

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 244
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

(Fuel @ 28/12-2004 17:55:22)

Vilket av det gillar ni jag gillar HipHop lätt och det bästa låtarna är Alla kniven i hjärtat låtar och alla 50cent.

De flesta Muslimer/invandrare brukar ju gilla sånt.....Och sen går ni ut och tror att ni är ''Gangsters'', men det ni Muslimer inte fattar är att för att vara en gangster måste man komma från Italien, ha gangstersläkt OCH RIKTIGA ITALIENSKA GANGSTERS GILLAR INTE SVARTA!

 

 

p.s: Jag e inte rasist!

brukar oftast kallas maffia.. inte gangsters... B)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Meeeeeeeeeeeeeeeeen era j*vla retards! niggrerna har fått GANGSTA' ifrån gangster! de har bara satt lite slang på ordet! OCh anledningenn till detta är att de vill bara syssla med dumma grejer & knark för negrerna som kallar sej gangsta' är misslyckade!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Fuel @ 28/12-2004 17:55:22)

Vilket av det gillar ni jag gillar HipHop lätt och det bästa låtarna är Alla kniven i hjärtat låtar och alla 50cent.

De flesta Muslimer/invandrare brukar ju gilla sånt.....Och sen går ni ut och tror att ni är ''Gangsters'', men det ni Muslimer inte fattar är att för att vara en gangster måste man komma från Italien, ha gangstersläkt OCH RIKTIGA ITALIENSKA GANGSTERS GILLAR INTE SVARTA!

 

 

p.s: Jag e inte rasist!

Lol gangsters är svarta och dem kommer inte bara från italien nooob.Ni kristna fattar inget själv Noooob !Fuel du är j*vla rasse ! AEGD ! Redigerat av 0010
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fuel vad yrar du om gangster?

Man är en Gangsta och för att vara en gangsta måste man joina eller göra ett Hood, och man behöver inte vara/tro att man är en gangsta utan man kanske bara gillar musiken

 

Ps:Gangstas är svarta och jag är ingen muslim/invandrare men jag gillar hiphop ändå

*host* nån som spelat lite för mycket GTA: San Andreas *host*

 

 

Hip Hop

:meddum:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(CiR3 @ 29/12-2004 19:45:35)

Fuel vad yrar du om gangster?

Man är en Gangsta och för att vara en gangsta måste man joina eller göra ett Hood, och man behöver inte vara/tro att man är en gangsta utan man kanske bara gillar musiken

 

Ps:Gangstas är svarta och jag är ingen muslim/invandrare men jag gillar hiphop ändå

*host* nån som spelat lite för mycket GTA: San Andreas *host*

 

 

Hip Hop

:meddum:

Men gangsters är svarta det finns också tonårings gansta tillomed ! Dem flesta gangsta är dem i amerika som är svarta araber fast det är tonårings gansta typ.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(CiR3 @ 29/12-2004 19:45:35)

Fuel vad yrar du om gangster?

Man är en Gangsta och för att vara en gangsta måste man joina eller göra ett Hood, och man behöver inte vara/tro att man är en gangsta utan man kanske bara gillar musiken

 

Ps:Gangstas är svarta och jag är ingen muslim/invandrare men jag gillar hiphop ändå

*host* nån som spelat lite för mycket GTA: San Andreas *host*

 

 

Hip Hop

:meddum:

Har inte spelat gta san andreas för alla gta suger ;)

 

Gangstas är ju inte samma sak som en "gangster" eftersom de inte tar in svarta som du sa fuel :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...