om halo 2 skulle vara längre än va de är,skulle de va bättre då??
Halo2...bra?
Klart det skulle vara bättre.
Det skulle vara mkt bättre, dom kunde oxå ha skippat när man var Elite för det räcker gott och väl att vara Master chief enligt mig
nja jag tycker det var bra att kunna vara elite
Men det som var jobbigt med att vara elite var att varje bana var mörk och man hade ingen flashlight
Tråden handlar om Halo 2s längd, inte om karaktärerna man spelade med.
FLyttar tråd.
Jo klart det skulle vara bättre.Men tänk ändå så lång tid Halo 2 utvecklarna har tagit på sig.Och ändå blir det aningen kort.Men spelet i sig själv är unikt.
Men glöm inte att man inte har varvat det förren alla nivåer är klarade :)Jo klart det skulle vara bättre.Men tänk ändå så lång tid Halo 2 utvecklarna har tagit på sig.Och ändå blir det aningen kort.Men spelet i sig själv är unikt.
Jojo det är ju sant.Men själva storyn vet man ju och den är avklarad.
jo det skulle nog vara bättre om det varade längre men det är ju bra som det är också.
Ja de skulle vara bättre men det är bra som de är ;)
Ja och det var tur inte N-Graved sa det samma som du ;)Ja de skulle vara bättre men det är bra som de är ;)
Iallafall det är bra ja och multiplayer läget ska man ju inte klaga på.Det är liksom oändligt.Sen har vi ju Live också!
Mult och LIVE! gör att man kan spela Halo2 enda tills man tröttnar på spelet...
Men vem gör det... Inte jag iaf.
Inte jag heller.
Om man tänkter efter är det nått spel som skulle vara DÅLIGARE om det var längre?
Nåt spel som man tröttna på efter att man sätt introt! :P
Jag brukar köra om banorna på Heroic och Legendary. Banorna är roliga och så blir jag bättre. Man måste vara förberedd när man kliver in LIVE!
Om det skulle finnas ett spel där man vann 100 miljoner på så skulle det vara dåligare om det var längre. :visslar:Om man tänkter efter är det nått spel som skulle vara DÅLIGARE om det var längre?
Men om spelet är jätte roligt (som Halo2) så är det inte tråkigt.
Om ett spel är så långt så man inte orkar är det ju kass.T.ex att dom hade gjort flera banor som liknade andra och samma uppdrag o.s.v.
Jag menar mer om det är ett spel du tycker är kul så vill du ju alltid at det ska vara läängre iaf jag