💬
Logga in
Fuska.se

Vid Sjunde Ön

19 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Vad ska man göra vid ruinerna vid sjunde ön? snälla svara. :o

Om du löst "pusslet" hittar du Unown i ruinerna.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #3

Jag har löst pusslet nu. Fresten Larvitar ska vara på 7 ön var han är min favorit.

PS. Har 6 unown. en sak till om man har mött en jhoto pkm som en tränare har vet då pokedexet var den finns?

Nivå 0 · Nykomling

Hur kommer man till 7:e ön?

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #5

Hur kommer man till 7:e ön?

Klarar av pokémon ligan :meddum: och svara inte om du inte vet svaret. :student:

Ja, Pokédexet vet var Johto-Pokémon finns.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #7

I såfall kan man inte fånga Houndor, Miltank, hot hot, Togepie, marill, suddowoddo, politoed, sunkern, girafarig, pineco eller smeargle på mitt fire red då blir jag jätte lessen.

:unsure:

20 Dec 2004
Nivå 0 · Nykomling

men doh man måste ju byta över några oxo :zzz: ovh sen så äre ju att togebi kommer från ett egg man får av en bugge som på de flesta spelen och för att komma till 4 5 6 7 ön måste man ha fångat 60-70 pokemon kommer inte ihåg riktigt (olika pokemon) och sen ska man ha klarat blaine 7 gymet i cinabar island :D

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #9

men doh man måste ju byta över några oxo :zzz: ovh sen så äre ju att togebi kommer från ett egg man får av en bugge som på de flesta spelen och för att komma till 4 5 6 7 ön måste man ha fångat 60-70 pokemon kommer inte ihåg riktigt (olika pokemon) och sen ska man ha klarat blaine 7 gymet i cinabar island :D

Vadårå han behöver inget reigt svar när han byter ämne och det är faktiskt 60 pokémon. Och var skulle man byta Jhoto pokémon till fire red? och man måste klarat av pokémon ligan annar kan man inte komma längre :bah:

Man kan byta Johto-Pokémon till FR/LG från Pokémon Colosseum. De man kan byta är; Eevee, Makuhita, Chikorita, Cyndaquil, Totodile, Misdreavus, Slugma, Hoothoot, Mareep, Hoppip, Wooper, Sentret, Yanma, Remoraid, Mantine, Qwilfish, Dunsparce, Meditite, Swablu, Sudowoodo, Plusle, Tyrogue, Entei, Ledyba, Suicune, Gligar, Sneasel, Swinub, Stantler, Spinarak, Aipom, Murkrow, Pineco, Snubbull, Trapinch, Raikou, Sunkern, Delibird, Heracross, Skarmory, Miltank, Absol, Houndour, Tropius, Beldum, Larvitar, Smeargle, Teddiursa, Shuckle, Togepi och Ho-oh med alla deras utvecklingar.

21 Dec 2004
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #11

Synd jag har inte pokémon colluseum och jag känner ingen som har det heller.

23 Dec 2004
Nivå 0 · Nykomling

Jag har pokemon colloseum. det var på så sett hag fick en Fraligatr på FR.

24 Dec 2004
Nivå 0 · Nykomling

Hur löser man pusslet? har kommit till öarna nu

25 Dec 2004
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #14

Får du klara av själv starta en egen tråd :angry:

26 Dec 2004
Nivå 0 · Nykomling

du behöver inte vara så arg....

18 Jan 2005
Nivå 0 · Nykomling