jens__128 Skrivet 21 December 2004 Rapport Dela Skrivet 21 December 2004 ja va inte beräd på att man behövde kriditkort när man fixade xbox live blev skit sur när ja kom till den sidan eller va man ska säga när man "installerar" xbox live:@ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 Fråga din mamma eller pappa. Det ska jag göra. Pappa tycker Halo är skit roligt så ska jag fråga han. Det är han som vill ha LIVE! mest. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Kul för dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 Fråga din mamma eller pappa. Det ska jag göra. Pappa tycker Halo är skit roligt så ska jag fråga han. Det är han som vill ha LIVE! mest. :P Min pappa är mer datakille än spelkille.. Han har endast testat mitt gamla SEGA :P Lyllo du som får Xbox Live gratis, Funderar på att skaffa LIVE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 (Treeforce @ 06/01-2005 22:47:28) Fråga din mamma eller pappa. Det ska jag göra. Pappa tycker Halo är skit roligt så ska jag fråga han. Det är han som vill ha LIVE! mest. :P Min pappa är mer datakille än spelkille.. Han har endast testat mitt gamla SEGA :P Lyllo du som får Xbox Live gratis, Funderar på att skaffa LIVE Var står det att han får Xbox Live gratis? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 (redigerat) Ja Det står: Delfas pappa tycker Halo 2 är kul. Därför köper hans pappa Xbox Live åt honom och Delfa för att han liksom vill pröva på någonting annat, då svarade jag att de var lyllo han som har en pappa som bjuder på LIVE Förstår du? Redigerat 6 Januari 2005 av Treeforce Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 ja va inte beräd på att man behövde kriditkort när man fixade xbox live blev skit sur när ja kom till den sidan eller va man ska säga när man "installerar" xbox live:@ hahahaha :lol: LOL !! Visste du inte det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg