💬
Logga in
Fuska.se

Många låsta inlägg

11 svar · startad

Nivå 41 · Överlegend Bossen Admin
Trådstartare #1

På senaste tiden så har det blivit rätt många låsta inlägg i allmänt b.la. så jag tänkte be er att vara lite snällare med låsningarna ifall det inte är ett solklart regelbrott men ändå kanske på gränsen till. Men endast om man själv tror att det kan bli något vettigt av tråden.

Annars om ni låser den och ser att det finns många låsta inlägg i forumet så kan ni ju rensa upp lite och tabort lite av de äldre låsta inläggen som ligger på samma sida.

Blev lite rörigt det här, men förstår ni inte riktigt så säg till... =)

Nivå 4 · Lärling

Bättre fria än fälla alltså.. 8)

Trådstartare #3

tänkte bara påpeka att vi inte har några officiella trådar just för att sådanna blir väldigt stora.. Folk ska kunna göra en tråd även om de finns många om sin fråga specifikt och få svar snabbt och enkelt. Däremot så bör dom ha bättre ämnen på inläggen. som håkan bråkan - fröken & våningar

oftast skriver dom bara spelets namn

kanske man skulle ta och ändra på vissa trådars ämnen.. skulle iof bli rätt jobbigt.. men men..

Trådstartare #4
Bättre fria än fälla alltså..    8)

Ja, vid småsaker =)

Nivå 4 · Lärling

Kanske borde fixa en "liten guide till en bra tråd"?

Trådstartare #6

Om du orkar det så vore det ju bra =)

23 Dec 2003
Nivå 6 · Fuskare

Lite mer punkter på en del ställen.

"Försök beskriva problemet så ingående som möjligt så att man inte behöver ställa så många motfrågor [här te x] det sparar tid för dig som söker hjälp."

Oke jdet var ju bara en skiss.. Men annars tycker JAG det ser bra ut.

Nivå 4 · Lärling

Huga huga *minns tiden då man gick i skolan* dom attans punkterna kommer att hemsöka mig hela livet. :D

Nivå 6 · Fuskare

lol :lol:

25 Dec 2003
Trådstartare #10

ser bra ut.. är dock för trött för att ge bättre respons än så här.. har programmerat hela dagen och det är inte så kul.. j*vla sessions säger jag bara :@

Nivå 4 · Lärling

sov..

26 Dec 2003
Nivå 4 · Lärling

Så jag anser mig själv som klar nu... men om det är något som ni tycker jag ska ändra så är det bara att skriva det.. så kanske jag ändrar det. :roll:

http://www.fuska.se/forum/viewtopic.php?t=3758

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in