💬
Logga in
Fuska.se

Hur kom ni på ert Användarnamn ?

115 svar · startad

Nivå 2 · Novis

jeg heter realcs på cs och jag tog det från cs men jag kom på realcs i cs av en podbot som hette det så jag har stulit det kan man säga men det skulle inte jag kalla det för.

det är ju någon som har gort podbot som kompåt ok jag ger mig jag har väll stulit det förlåt gud.

Nivå 12 · Mästerfuskare

som ni ser har ja bytt namn. ja tycke Draghon lät coolt.

Nivå 4 · Lärling

jag kom på namnet när jag skulle bli medlem på den officiella Starwarsklubben, jag spelade mycket ratchet och clank och tyckte Darth som i darth vader eller Darth Maul var coolt så då blev det Darth Ratchet

Nivå 8 · Veteranfuskare

förut när jag hette FBK så tog jag det för att jag inte kom på något annat och jag hejar på FBK.

mitt nya namn ficka från ett spel som heter The Pyr något.

jag ska snart byta namn till Tanwen The Dragon Master. anlednig jag läste in en bok att tanwen betyder vit eld så jag tog det och jag gillar drakar och är en mästare.

21 Jan 2004
Nivå 1 · Novis

heter mattenator. såg på terminator och matte kallas jag men sedan blandade jag dom och PANG!

Mattenator blev född.Är född 2640 så passa er!

23 Jan 2004
Nivå 10 · Veteranfuskare

Trodde att du var ett Mattematik-proffs, hehe

Jag kallas anta i skolan därför byte jag namn till anta

jag kom på min för att jag tycker goten är coolaste lila sayayinen på dragonball

24 Jan 2004
Nivå 1 · Novis

kom på Nazgul för att jag är världens sagan om ringen f*n

Nivå 10 · Veteranfuskare

Men vem är Nazgul i Sagan om Ringen? Det är någon motståndare va?

Nivå 12 · Mästerfuskare

en nazgúl e en stor svart flygande ödla elle nått sånt...

Nivå 5 · Fuskare

En nazgûl är en ringvålnad.

25 Jan 2004

Det är en sorts alpin hund

Nivå 12 · Mästerfuskare

Huskys e så söta! *ler*

Nivå 1 · Novis

Jag satt på toa och torkade mig i h*cken och eftersom jag spelade Chrono Trigger innan så kom jag på det p.g.a Spekkio.

Nivå 1 · Novis

En nazgûl är inte en ringvålnad det är Drakarna som dom rider på som är nazgûler.

Nivå 5 · Fuskare

Karata....... ja hmmmm..... ja vet inte riktigt de bara flög genom huvudet på mej.... och så kom ja inte på nått annat så ja tog (hette det första gången på fuskarna.nu)

Nivå 4 · Lärling

Mitt namn "Joy" är engelska och betyder "glädje, glädjekälla". Så jag tänkte "Varför inte?". Så därför heter jag Joy= Glädj er =)

Nivå 3 · Lärling

jag kom på mitt gameking för hehe jag är ganska bra på spel sen tycker jag det låter bra men jag ska ju byta till shadow för jag gillar han

Nivå 5 · Fuskare

En nazgûl är inte en ringvålnad det är Drakarna som dom rider på som är nazgûler.

För det första. I filmen kanske det är så men i böckerna är nazgûlerna ringvålnader. Tror att nazgûl betyder ringvålnad på Quenya.

För det andra. Det är inte drakar de rider på. Det är vingbestar.

Ett citat från den utmärkta sidan Skalman: "År 3018 inleddes Ringens krig genom att Sauron sände ut de nio nazgûlerna på jakt efter Härskarringen, som han nu visste var funnen. Dessa väldiga ryttare blev av med sina väldiga hästar då de försökte övergå Bruinens vadställe men hindrades av alvernas magi. Hädanefter färdades nazgûlerna på väldiga och uråldriga vingbestar. Dessa onda djur skapades av Morgoth och var uppfödda på orcherkött och var större än till och med de väldiga örnarna."

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in