Heter Yoto för att det rä mina initialer YOusifTOuma.
Hehe korkad men d bästa ja kan komma på...
Heter Yoto för att det rä mina initialer YOusifTOuma.
Hehe korkad men d bästa ja kan komma på...
Han tänker nog på att han är bäst. Men så kan man inte riktigt säga för dom flesta tycker att dom själva är bäst.
Ja, fast jag är ju den bästa av de bästa! (Bara skämtade :lol: )
nej för det är jag!,hahaha! lol :lol:
Han tänker nog på att han är bäst. Men så kan man inte riktigt säga för dom flesta tycker att dom själva är bäst.
lol :lol: såklart...
för jag gillade samus
Jag heter Joe Cool för att Snobben kallar sig så ibland. Snobben äger fett!!!!
Jag heter Supersaiyajin eftersom det e grymt att va suoer saiyajin (Goku :))
Det var inte särskilt svårt att komma på mitt användarnamn eftersom jag heter andreas.
jag b heter b för att första sidan (fuskarna) så visste inte jag att man måste skriva epost address så jag kunde aldrig logga in sen skrev jag användarnamn: b lösenord: b men det funkade inte heller men sen såg jag att det kommer via epost så fick jag namnet B eller Cool-B
ps.försök inte gå in på min användare för jag har bytt lösenord
lol :lol: såklart...
Lögnhalsar det är jag. LOL :lol:
Jag gillar mario så jag heter supermario
märket på min skärm är Trinitron så jag tog det helt enkelt
jag heter ZELDAMAN för att jag gillar zelda spelen!
jag tycker mitt e häftigt ;)
I stunden åt jag päron och tittade på en episod av Jackass. Den där Johnny Knoxwill har strid med en GrizzlyBjörn.
Hette Ferrie på ManagerZone och var väldig populär på forumet där. Där hjälpte jag alla olika människor med en massa olika problem, och blev helt enkel ett utav ManagerZones kändisar. Men sen la jag av för 1 år sedan och nu har jag kommit hit. Vet inte om det blir samma sak här, men det är roligt att hjälpa folk, det är det iallafall. Om någon har haft MZ för ett år sedan kanske känner igen mej från forumet? :roll:
Jag tänkte på golden sun.jag tog nästan tvärt om silver=golden sun=star!
tja va tänkte jaga på...hmm....kan de vart golden sun trunks? neee...tror inte de ;)
jag heter tobbe och på e-mail tobbis_91 så tobbis
jag heter Banjo-Kazooie för att jag gillar Banjo-Kazooie spelen!
Heter bara Son-Gohan för han är min favo karaktär.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in