slaget om midgård är verkligen värt att köpa...
Slaget Om Midgård
mm verkligen alla som älskar Lord Of The Rings och inte har det måste köpa et och dom som gillar stratigi (stavningen :blink: )spel borde köpa det också eller ni som vill ha ett nytt spel :P
snälla posta trainern
ja gör det snälla :)
Man vill ju ej fuska....
ni e ju lol allihopa....ja har redan klarat de :D ..håller på me dom onda..o ja fick de på julafton
Nice.. har okså klarat det men svårt.
uttern, ja ska säga dig en sak, som ja säkert inte komemr säga igen på detta forum.. F*CK YOU BAS*ARD!
Filmer: Bäst sluta mucka inte sån stil här okej ... <_<
Jag tycker att kaktus e värd en VARNING vad tycker ni?!! <_<
Hej! Om du menar på uppdragen så vet jag inte.. Men på skärmmystling kan du gå upp i komando poäng genom att döda fiender/hus. :D
Svar till fråga 2. Har du läst manualen? Har du testat STRIDSSKOLAN vid start menyn? Erövra land, vissa land ger Kraftpoäng, andra ge resurser och vissa ger komandopoäng.
Slaget Om Midgård har ett väldigt lätt system att förstå. För att få kraftpoäng så behöver du bara döda fiender och deras byggnader. I början är det ganska lätt att få kraftpoäng och mycket mer lättare i Skärmmytsling. Och jag behöver då inte säga mer, Som joaacim sa så finns det en Guide i spelets meny som du borde titta i.