💬
Logga in
Fuska.se

Slaget Om Midgård

32 svar · startad

Nivå 8 · Veteranfuskare

slaget om midgård är verkligen värt att köpa...

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #22

mm verkligen alla som älskar Lord Of The Rings och inte har det måste köpa et och dom som gillar stratigi (stavningen :blink: )spel borde köpa det också eller ni som vill ha ett nytt spel :P

30 Dec 2004
Nivå 0 · Nykomling

snälla posta trainern

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #24

ja gör det snälla :)

Nivå 8 · Veteranfuskare

Man vill ju ej fuska....

Nivå 0 · Nykomling

ni e ju lol allihopa....ja har redan klarat de :D ..håller på me dom onda..o ja fick de på julafton

Nivå 3 · Lärling

Nice.. har okså klarat det men svårt.

uttern, ja ska säga dig en sak, som ja säkert inte komemr säga igen på detta forum.. F*CK YOU BAS*ARD!

Nivå 0 · Nykomling

Filmer: Bäst sluta mucka inte sån stil här okej ... <_<

Nivå 0 · Nykomling

Jag tycker att kaktus e värd en VARNING vad tycker ni?!! <_<

31 Dec 2004
Nivå 0 · Nykomling

Hej! Om du menar på uppdragen så vet jag inte.. Men på skärmmystling kan du gå upp i komando poäng genom att döda fiender/hus. :D

8 Mar 2005
Nivå 1 · Novis

Svar till fråga 2. Har du läst manualen? Har du testat STRIDSSKOLAN vid start menyn? Erövra land, vissa land ger Kraftpoäng, andra ge resurser och vissa ger komandopoäng.

9 Mar 2005

Slaget Om Midgård har ett väldigt lätt system att förstå. För att få kraftpoäng så behöver du bara döda fiender och deras byggnader. I början är det ganska lätt att få kraftpoäng och mycket mer lättare i Skärmmytsling. Och jag behöver då inte säga mer, Som joaacim sa så finns det en Guide i spelets meny som du borde titta i.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in