💬
Logga in
Fuska.se

Angående Kallande Av Fula Saker Mm

16 svar · startad · 🔒 låst

Användaren --------- skrev följande till mig:HAHA DIN LILLA FITTUNGE SOM GILLAR POKE MON HAHA DOCK DOCK !!!!!!!!! DU STAVAR JÄTTEBRA O ANMÄL MIG YIPIIE!!!! DIN RUBBADE LILLA OLLONBORRE LOOOOOOOOOOOOOOOOL 9 ÅR LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL Visst spammar han inte lite? Han skickade det i PM till mig. Vad tycker ni om det? Ja hoppas Admin kollar annars skickar jag detta i PM till Admin. Jag tog bort användarnamnet ser ut som att många inte gillar att jag skrev det...

Senast ändrad:

skicka ett pm till mig och säg vem det var...

skicka ett pm till mig och säg vem det var...

Varför vill du veta?
Nivå 11 · Veteranfuskare

säg vem det är så äger jag han <.<

Vad menar du med "Äger"?

Måste vara en försvenskning av engelskans "0WN" vilket betyder att ta över något genom att hacka det.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Måste vara en försvenskning av engelskans "0WN" vilket betyder att ta över något genom att hacka det.

Om det är det det betyder, är det fruktansvärt missbrukat av vissa här...
Nivå 5 · Fuskare

noobs...

Bara att skicka vidare PM:et till Admin, punkt slut -_-

Har skickat PM nu.

29 Dec 2004
Nivå 3 · Lärling

0035 anmäl honom!

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare

Du gör så rätt 0035.

Jag skulle ANMÄLA direkt ifall någon sa så till mig, ingen ska få kalla dig eller någon annan nåt dumt på fuska.se

Nivå 1 · Novis
(0035 @ 26/12-2004 17:37:01)

Vad menar du med "Äger"?

Han kommer ÄGA han ge mig också hans namn ¨så ska jag leka med han :).Det är han som beter sig själv som en skit unge.
Nivå 7 · Fuskare

För det första så skrev han i första inlägget "Användaren felly"

För det andra ska man inte vara taskig tillbaks, det lönar sig inte <_<

Nivå 4 · Lärling

0035 tycker du om pokemon fortsätt med det vadå smårbarn... dom som gjorde pokemon? jag känner vuxna som älskr pokemon.

det är ju bara ett helt vanligt tv-spel anmäl!

Nivå 5 · Fuskare

För det första så skrev han i första inlägget "Användaren felly"

För det andra ska man inte vara taskig tillbaks, det lönar sig inte <_<

tror det var det han ändrade.. att han skrev till användarens namn..

Ja jag fick massa PM om vad han hette jag orkade inte med dem längre så jag fick tyvärr ändra...

Nivå 6 · Fuskare

Som sagt, vidarbefordra till admin istället för att posta det här.

låser.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.