när kommer ps3?
När Kommer Ps3?
Kommer det över huvudtaget ps3?
Jag tror det fins PSP inte ps3.
klart jag vet d <_< men när komemr ps3 ut?? jag vet att den komemr men när ?PSP är Playstation Portable.Det är en bärbar konsoll.Man kan säga Sonys motsvarighet av Gameboy.Eller ett bärbart Ps2.Så här ser den ut
samtidigt som x-box2 och Nintedo revolution hoppas jag på :D
psp batteri tid är aslåg! Ds Äger sönder den
vad är Nintendo Revolution??
playstation3 kommer år 2005/2006.
Kommer slutet av 2005 eventuellt början av 2006. Den kommer visas upp första gången på E3 mässan tillsammans med resten av nästa generations konsoller.
EDIT: Damn dubbel post, jag ryckte till på knappen.
Playstation 3 kommer först till japan... troligtvis 2005 iallafall i den tidningen jag läst. och då kommer ju PS3 till sverige efter ett långt väntande år.
Den har redan kommit i Japan. Älskar när ni blir AEGDA ! PSP krossar sönder den dära jätte ananasen. Jag hatar när alla Nintendo hittar på alla Nintendo konsoller
Ibland Nintendo Revulution förut var det Xenon. När N DS kommer så efter ett tag kommer Nintendo gå i konkurss . SONY 4-EVER.Och jag hörde att ps2 kommer cirka 2 månader efter N DS PSP i 30 juli och N DS 30 mars.Men som sakt PSP kommer vinna striden.
Bara en liten fråga? Nintendo DS har ju 64 bitar, men vad har PSP, 64 där också? :blink:
Nått som nån har hittat på.vad är Nintendo Revolution??
den ser coooooooooooool ut. :cool:
synd att de e så långt kvar tills den kommer :(
Mm men den kommer bli dyr men PSP kommer i Mars såg jag i spelbutiken 11 mars som N DS
↗ till inläggetDen har redan kommit i Japan. Älskar när ni blir AEGDA ! PSP krossar sönder den dära jätte ananasen. Jag hatar när alla Nintendo hittar på alla Nintendo konsoller
Ibland Nintendo Revulution förut var det Xenon. När N DS kommer så efter ett tag kommer Nintendo gå i konkurss . SONY 4-EVER.Och jag hörde att ps2 kommer cirka 2 månader efter N DS PSP i 30 juli och N DS 30 mars.Men som sakt PSP kommer vinna striden.
Det kanske är du som är på bilden?Stick o brinn!Jättestort ananas(arsle)kan du va själv!
PSP tycker ja är dåligt kanske,men jag säger inte så jäkla dumma ord som du gör!
Förresten är Nintendo Revulotion inte något som dom hittat på,fattar ingen att man
inte säger sånt!0010,I hate when others say that to Nintendo and Sony and every companys
are f***** dog shit.Nintendo(SANT)har vunnit första pris på världens bästa tv-spel.
PS:Nintendo kommer gå i konkurs om dom slutar med Mario eller Pokemon+
du går i konkurs om du säger sånt.Förresten kan jag bara inte rå för att snacka amrikanska,beroende i det.....
0010,hur f*n ids du äns hålla på.
Du är till o med störigare än vad Atlas 95 är 0010
Hallå nintendo ds har kommit det finns på webhallen
man kan boka den inte köpa den
Jag har för mig att den ska komma om ett år ungefär till japan. Jag tror att den kommer innan revulotion och X BOX 2