Hur öppnar man boss-mode? Hur får man Ganondorf? En på www.reklam.com säger att man kan få honom men han säger icke hur..SYND! Help!
SSB [Super Smash Brothers]
det finns redan en massa SSB trådar.-...skriv i de gamla istället för att göra en ny...
Är super smash bros och super smash brothers samma spel?
bros e la förkortningen för brothers!
japp...men jag skriver alltid Superr smash brothers...i alla fall vad jag vet..
Jag vet. Men när man ska börja att spela så säger de Super Smash Brothers!japp...men jag skriver alltid Superr smash brothers...i alla fall vad jag vet..
japp...det står det på kasetten också...
Jag tror inte att det dtod så på mitt Super Smash Bros?? :mrgreen:japp...det står det på kasetten också...
fusket kanske bara funkar med Gameshark... =)
Vilket fusk är det bara som fugerar med Gameshark?fusket kanske bara funkar med Gameshark... =)
om du läser vad denna tråd börjar med så är det LLRZLLRZ fusket...
Jaha, men det fusket kan bara inte funka. Det är ju knappast möjligt att man kan få vara gANONDORF! Samma sak gäller det med att möta Bowser. j*vla Fejk!om du läser vad denna tråd börjar med så är det LLRZLLRZ fusket...
man kan ju inte VARA gannondorrf...bara möta honom
Har du mött honom eller?man kan ju inte VARA gannondorrf...bara möta honom
nej...men det heter ju Boss BATTLE och då ska man MÖTA en boss och inte VARA en boss...
Jaha, men han frågade hur man fick Ganondorf.nej...men det heter ju Boss BATTLE och då ska man MÖTA en boss och inte VARA en boss...
jaha....men då är mitt svar att man inte kan vara honom utan bara MÖTA honom om man har Gameshark...det är i alla fall min teori
Jaha ja!!??? Det var en bra teori. Men du sa att SSB och Super smash Brothers var samma spel. Alltså var det falskt.
SSB och super smash brothers ÄR samma spel
Jaså!!!??? Men det finns inget Boss Battle på Super Smash Bros.SSB och super smash brothers ÄR samma spel