admin Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Fäster tråden, självklart skall man om man har pengar passa på och SMS:a. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Min farsa skickade 450 spänn till unicef. Det räcker till två Första hjälpen boxar, med allt mellen antibiotika och plåster. Jag har vänner som är där nere och har ingen aning om de är bland de saknade eller om de är hemma. Ovissheten dödar mig!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 de blir en jord bävning som når 9,0 på richterskalan sunamis höga som höghus sköljer över städer och byar nära havet var inte vågorna bara ca: 2 meter höga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 31 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 Dom var nog högre än så ska du se. Dessutom så har min familj bestämt oss för att inte köpa nå fyrverkerier i år utan istället skicka pengarna till nån hjälp orgnasition (stavning) Sen vet jag inte om nån av mina vänner eller deras vänner befinner sig där nere men det hoppas jag få reda på efter jullovet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 (redigerat) vi köpte lite fyrverkerier för vad vore nyårs afton utan rakter :) (Boiuthh @ 31/12-2004 02:10:18) de blir en jord bävning som når 9,0 på richterskalan sunamis höga som höghus sköljer över städer och byar nära havet var inte vågorna bara ca: 2 meter höga? nej vissa var 15m höga... jag har badat i 5 meter höga vågor Redigerat 31 December 2004 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0010 Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 de blir en jord bävning som når 9,0 på richterskalan sunamis höga som höghus sköljer över städer och byar nära havet var inte vågorna bara ca: 2 meter höga? nej vissa var 15m höga... jag har badat i 5 meter höga vågor Det har jag med i Grekland :) snarare 6 men jag badade inte så mycket för det fanns många strömmar dära. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0010 Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 Min bror blev nästan biten av en minihaj ! Men han simmade snabbt till land. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Las_venturas Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 (redigerat) Vågorna kom i 300 km/tim och det kan man kalla snabbt!!! EN UPPMANING TILL ER ALLA OCH DEN HÄR GREJEN SKA NI SKICKA VIDARE TILL ALLA ANDRA SOM NI KÄNNER!!! Många städer sörjer nu alla människor som avlidit i Asien. Dödsiffran har nu stigit till ca 125.000 varav 80.000 dog i Indonisien, 28.000 i Sri Lanka, 10.000 i Indien och ca 4.500 i Thailand. Många städer ska därför inte skjuta raketer för att hedra de avlidna. Om du köper raketer för 100:- räcker till 120 vattenflaskor i Asien. Låt era föräldrar få höra det. OBS!!! Skicka vidare till alla som är online. Redigerat 31 December 2004 av Las_venturas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 Både jag och mina päron har gjort det. Tycker så otroligt synd om de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 (Boiuthh @ 31/12-2004 02:10:18) de blir en jord bävning som når 9,0 på richterskalan sunamis höga som höghus sköljer över städer och byar nära havet var inte vågorna bara ca: 2 meter höga? ehh lite högre tror jag typ 10-15 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 gå in på www.dn.seellerwww.expressen.se och se på små filmer från asien katastrofen.Det är privat personer som har filmat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 vi köpte inte några fyrverkerier heller utan skänkte pengar till röda korset blev lite irriterade på grannarna som lagt ner stoooora pengar på raketer :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.