💬
Logga in
Fuska.se

Mp2 Echoes

51 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

har klarat av den där feta stora ormen/bossen o ska gå till turkos,turvos träsket(kommer inte ihåg va den hette ni fattan ändå va ja menar) men vet inte va ja ska göra där fö ja hittar bara gröna dörrar(har inte supermissil) o en port till dark aether o där finns de oxo gröna dörrar........ :( :(

va ska ja göra eller vart ska ja gå????????????? :blink:

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #2

förresten möter man dark samus igen längre ner i spelet???? för när ja kollade lite i mina arkiver om fiender o sånt stod det "dark samus 1" som namn på han så ja tänkte att de kanske finns fler dark samus eller så kanske dog den inte riktig den gången ja dödade den............ :blink: :gitarr:

31 Dec 2004
Nivå 8 · Veteranfuskare

har klarat av den där feta stora ormen/bossen o ska gå till turkos,turvos träsket(kommer inte ihåg va den hette ni fattan ändå va ja menar) men vet inte va ja ska göra där fö ja hittar bara gröna dörrar(har inte supermissil) o en port till dark aether o där finns de oxo gröna dörrar........ :( :(

va ska ja göra eller vart ska ja gå????????????? :blink:

gå till dark Aehter och gå till det morph ball slot somm finns där och använd den.

stick tillbaka till Aether.

nu borde du klara dej

Nivå 6 · Fuskare

Jag tror man möter Dark Samus igen. Jag har nyss sett hon i Torvus men inte mött henne.

1 Jan 2005
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #5

fattade ingenting men aja, e inte fast längre......

hur dödar man den där j*vla boos ball guardian lr va den nu hette den blir alltid till boll o använder turbo på mig tills ja dör o vet inte hur ja ska få honom att bli hel igen :( nån som kan ge några tips???????? :blink:

(bra tips <_< )

:gitarr: :gitarr:

Nivå 2 · Novis

Jag är prisis där du här

2 Jan 2005
Nivå 3 · Lärling

tips......tja...du kan ju alltid när han e en boll kan du ju göra dig till en morph boll och försöka undvika honom..jag har precis dödat den boost ball bossen...sen när man kan skjuta på honom sak man skjuta super missile...hoppas ni förstår...elelr så kan ni när han blir boll använda space jump boots några gånger

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #8

kska försöka men tror ja har för lite liv fö ja hat bara 2 energy tanks........ :unsure:

vart hittar man fler???? vill ha en lr 2 till..... :blink:

3 Jan 2005
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #9

kanja få några svar????????? :( :angry: :blink: :unsure: ;)

4 Jan 2005
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #10

nån som kan en bra taktik mot den där alpha blog???? hinner aldrig komma undan när han kommer mot mig o ja dör alltid när de e lite liv på honom...... <_<

har 3 tanks o 75 missiler typ e de lite lr mkt????

.

Nivå 6 · Fuskare

Det är dåligt att försöka hoppa undan. Jag stog bara kvar och sköt Super-missiler ungefär 5 gånger och brydde mig inte om hur mycket jag blev skadad.

Funkade för mig iallafall.

Chykka är svår. jag kom bara till andra formen och sen dog jag.

Nu har jag 75 missiler och 6 energy tanks.

Senast ändrad:

5 Jan 2005
Nivå 3 · Lärling

Det är dåligt att försöka hoppa undan. Jag stog bara kvar och sköt Super-missiler ungefär 5 gånger och brydde mig inte om hur mycket jag blev skadad.

Funkade för mig iallafall.

Chykka är svår. jag kom bara till andra formen och sen dog jag.

Nu har jag 75 missiler och 6 energy tanks.

har du klarat chykka-adult?
Nivå 6 · Fuskare

Ja, jag klarade den just.

Jag ska nu till Sanctuary men hittar inte dit.

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

hoho jag hade 4 engery tanks när jag kom dit :D o 55 misiler

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #15

master_sword: 6 energy tanks????? de e ju f*n bra B)

kan du säga typ vart du hittat de ?????? plzz :) (har bara 3 men säg bara de som var typ lite jobbiga lr bra gömda)

klarat den där alpha blog nyss så nu vet ja inte vart ja ska gå oxo.... :)

Nivå 6 · Fuskare

Jag kommer inte ihåg var jag hittat dem men du kommer nog att hitta fler.

Jag hade också bara 3 efter jag klarat Alpha Blogg men nu har jag 7.

Jag har just fått Echo visir och mött Dark Samus igen men jag hittar inte Annihilator Beam.

6 Jan 2005
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #17

annihilator beam får efter du mött nästsista bossen Quadraxis

ligger nu i dark torvus tempel o har mött chikka...tycker att chikka larvan e lätt men ja vet inte hur ja ska skada den när den blir vuxen, några tips tack snälla.

de känns konstig ja har fortfarande 3 energy tank :( men 85 missiler :D (de finns en ställe i agon wastes där de finns en energy tank men vet hur ja ska ta den återkommer me namnet på platsen senare)kollade lite på demot i spelet o den hadde 4 energy tank när den mötte alpha blog så nu känner ja som om ja missat nåt längre bak i spelet <_< ....

Nivå 6 · Fuskare

Du ska skjuta Dark Beam tills den blir stunnad sen går du bakom den och skjuter med Dark Beam på dem fyra grejerna som sitter på vingarna. När du har skadat den nog så kommer den att falla ner i vattnet och sen kommer den upp igen och då ska du skjuta på svansen. Sen har du klarat den.

Nu har jag 11 Energy tanks och 195 missiler. Jag söker efter dem 9 nycklarna till Sky Temple och det är svårt. Har bara 2 :(

Senast ändrad:

8 Jan 2005
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #19

9 nycklar??????????!!!!!! har bara hittat 1 o trodde de va 3 som på de vanliga tempel <_<

har 4 <_< energy tanks o 105 :D missiler e hos den där spider guardian vet inte hur ja ska ta mej till den där kontakten man skadar bossen me (menar i den 2 ställe i den första vare lätt) förresten vare i agon wastes-mine shafts där ja inte kunde få tag på energi tanken så ja skulle behöva lite hjälp där :)

Nivå 6 · Fuskare

Hur ser stället ut där Energy Tanken finns?

Jag kan inte få 100% i scans :( . Glömde scanna Amorbis :(

Fast jag har börjat om på Hard nu och ska försöka få 100% i allt.

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in