💬
Logga in
Fuska.se

Hur Kan Man Fira Nyår?

11 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Ja, idag är det nyår. Vad kan man göra på nyår? Ska man vänta in 12 slaget i 12 timmar?! Någon som har nått tips på hur man kan fira nyår?

Vänta till 00:00 ut, skjut raketer om du har.. in..

sen då

SITT VID DATOrn. hajahghyDUsauEhaeu

Nivå 0 · Nykomling

Inte alls idag nyår imorn är det .Men finns inget glädje denna år efter katastråfen.

Nivå 0 · Nykomling

idag är nyårsafton imorrn nyårsdagen

Nivå 0 · Nykomling

smäll små saker hela dagen ( om ni har nåra )

och panga på rejält vid tolv slaget ;)

Nivå 0 · Nykomling

Spendera så mycket tid ni kan med familjen och skänk en tanke eller två till dom drabbade i Asien och tänk sammtidigt på dom som har förlorat större delar av sin familj.

Och om ni inte har köpt smällare och fyrverkerier än så gör det inte heller utan skänk pengarna till en hjälp organasition (stavning) istället

Nivå 0 · Nykomling
smäll små saker hela dagen ( om ni har nåra )

och panga på rejält vid tolv slaget

Håller med ;)

Nivå 0 · Nykomling

Håller med Schassen skänk till ASIEN istället hur ska man kunna fira med raketer när en massa dött !.Idag så sa min mamma att jag skulle ringa till röda korset och skänka 200 kr

Nivå 0 · Nykomling

Spendera så mycket tid ni kan med familjen och skänk en tanke eller två till dom drabbade i Asien och tänk sammtidigt på dom som har förlorat större delar av sin familj.

Och om ni inte har köpt smällare och fyrverkerier än så gör det inte heller utan skänk pengarna till en hjälp organasition (stavning) istället

Så skulle jag med man slösar ju bara pengar på sånt skit

skänker till ASIEN och köper lite småsmällare

Nivå 0 · Nykomling

gå ut med några poolare

Nivå 0 · Nykomling

Det är bra jobbat.

Och glöm inte bort att det är nationell sorgedag imorron heller, coh om ni har flaggstång så tycker jag att ni ska hissa upp flaggan på halvstång också

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in