Hej. hur många events finns det och jag har hört att man kan få en bana på events men vad är det för bana jag tror att det är den banan man möter master hand på eller. hjälp :?:
SSBM HJÄLP EVENTS
Det finns 51. Det är nr.51 man får den banan på.
ok tack kag ska prova lite mer men det är svårt
Hur långt har du kommit just nu?ok tack kag ska prova lite mer men det är svårt
jag fick aldeles nys mewtwo och så fick jag mr&wa så nu har jag klarat events 50 och masor av anat så nu har jag bara 6 styckens events kvar men det är så svårt
Ja det är det som är meningen. Att det ska vara svårt alltså. Men vilka Event har du kvar?
har du alla past stages?
Ja det har jag. Om du frågade mig.
vad menas past stages(om du menar event så har jag alla förötom 51,
Ja det har jag. Om du frågade mig.
nej ROBIN...
vad menas past stages(om du menar event så har jag alla förötom 51,
jag menar gamla N64 banor...
Det är gamla banor från N64. Från Super Smash Bros.
jag kommer inte ihåg.jag har inte lust o setta på gamecubet o kolla. men det ät en gräj jag vill fråga jag undra hut man gör så der med när jag har skrivit en tekst och många har svara t på den och sen kommer du in och vill ochså svara på den frågan fast vi har bytit ämne då gör du nåt så det står en tekst som jag srivit förut så när jag ska läsa din fråga så svarar jag på den frågan som jag sttälde för länge sen
ok ja det har jag
jag kommer inte ihåg.jag har inte lust o setta på gamecubet o kolla. men det ät en gräj jag vill fråga jag undra hut man gör så der med när jag har skrivit en tekst och många har svara t på den och sen kommer du in och vill ochså svara på den frågan fast vi har bytit ämne då gör du nåt så det står en tekst som jag srivit förut så när jag ska läsa din fråga så svarar jag på den frågan som jag sttälde för länge sen
menar du citering? (sån som jag gör nu)
ja!
tryck bara på citera =)
ö
ok men jag glömde o skriva nåt så det blev fel
ok jag undrar om du vet hör man gör ett sånt der sträk så man kan skriva der under (tex)så som du har gjort som det står GOLDENMEW