Elite Cheater Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Skrivet 1 Januari 2005 När jag spelar så börjar ljudet så här KNASTRA typ om dom säger "Hello" så blir det som "Schello" <_< vad är fel :cry: Citera
Nafrali Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Skrivet 1 Januari 2005 Kanske virus...Eller är det för att du något som innehåller radio singnaler vid datorn. Citera
mikaelrask Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Skrivet 1 Januari 2005 jag tycker att det låter som ett fel i instäälningen av högtalarna eller så kan det vara ett virus men jag tror inte att det ska vara ett virus. Citera
Elite Cheater Skrivet 1 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 1 Januari 2005 inge virus. men kanske fel i ljudkortet ? :blink: Citera
Gäst abu Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Skrivet 1 Januari 2005 (redigerat) Någon helt vanlig störning tästa att slänga alla program som du inte använder. Eller stäng av någon radio eller tv som är i närheten. Eller så kan det vara fel på spelet, eller hörlurarna. Redigerat 1 Januari 2005 av Haddi Citera
Putte Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Skrivet 1 Januari 2005 Fixa nya drivrutiner till ljudkortet. Citera
Dysfunction Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Skrivet 1 Januari 2005 Håller med Putte på den här! Samma sak hände mig med Splinter Cell tror jag... Laddade ner NVIDIAs nyaste nvmixer å allt löste sig. Skaffa nya drivrutiner Citera
AeliuS_55 Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Skrivet 1 Januari 2005 Prova med att ladda ner drivrutiner till ljudkortet!! först.. B) Om det int funkar.. Gå in på "Kör" och skriv "dxdiag", gå sedan in på fliken "Ljud 2" och ändra på "Maskinvaruaccelerationsnivå för ljud" till något lägre.. t.ex. "Enkel acceleration"... Om det nte funkar så vet ja inte vad... Det kan också va fel på ljudkortet. :rolleyes: Citera
Netsire Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Skrivet 1 Januari 2005 Vadå nu hänger jag inte med är det på ett spel elelr vad f*n jag är trögfattad Citera
fredrikm92 Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Skrivet 5 Januari 2005 sladden till högtalarna kanske inte sitter ordänkligt i? Citera
Gäst henke37 Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Skrivet 6 Januari 2005 Volymen är för hög för högtalarna. Citera
Ozoon Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Skrivet 6 Januari 2005 om det är i CS det händer så finns det inget att göra. annars kan det vara dålig mick, högtalare eller nåt annat kul Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.