ChillenKid Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 om det är i CS det händer så finns det inget att göra. annars kan det vara dålig mick, högtalare eller nåt annat kul Vad menar du med det där :o ''Nåt annat kul'' ? Och micken kan väl inte ha med det här att göra eller har jag fått allt om bakfoten ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 om det är röst chatt eller om micken är på och brusar så kan det vara microfonens fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xeon Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 (ChillenKid @ 06/01-2005 18:32:33) om det är i CS det händer så finns det inget att göra. annars kan det vara dålig mick, högtalare eller nåt annat kul Vad menar du med det där :o ''Nåt annat kul'' ? Och micken kan väl inte ha med det här att göra eller har jag fått allt om bakfoten ? med "nåt annat kul" kanske han var ironisk men vad vet jag. micken tror jag han menar blir så att det knastrar och brusar när man ska prata annars så tror jag att det bara är ljudkortet hade samma problem på bf 1942 sen ny drivrutin=perfekt ljud överallt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.