den kanske är för dålig??Någon som vet varför min data hänger sig när jag startar fortet?
Fortet
Jag tror inte det.Den borde klara det.
Jag har valt ett lag och fixat alltihop men kan ändå inte välja någon av figurerna inför uppdragen.
jag heter DumboII där
vart heter du DumboII?? på fortet??
du måste klicka på välj knappen under gubbarnaJag har valt ett lag och fixat alltihop men kan ändå inte välja någon av figurerna inför uppdragen.
om du inte ser nån knapp gå till skrivbordet och höger klicka.välj "egenskaper" och välj fliken "inställningar" sen gör skrivbordstorleken större
vilka gubbar har ni jag har Gunde,Linda,Carro och Peppe eng !
Jag spelar inte fortet ofta
jag har tagit alla nyclar då får man typ 5 min att vara inne i skattkammarn. jag vann 2milj 689 kr :)
Mitt lag heter Gnosjö FF
Nu kan jag helt plötsligt komma in men jag kan inte skapa lag för att textfältet där man ska skriva in lagnamnet blir tömmt så att jag inte kan skriva in lagnamnet
varför står det "ingen cookie" när jag försöker spela?
du måste logga in för att spela fortet
jag spelar fortet men inte så mycket. men mitt användarnamn är TSonic jagg spelar mest Gladiatorerna och Robotkampen
jag har ett bra jäkla lag men ingen utmanar mig
Heter kattenmjauu på Blip.
Fortet är inte kul. Tycker jag.
Jag kan ett fusk...Om ni har lite tid kvar och inte kommer att klara det: Höger klick med musen och ta resume.
Om det står Ingen Cookie Ska du gå på blip hjälpen!
ja heter Flumgurkan_91 på blip
Jag har slutat med det för jag tyckte att det var tråkigt, men jag hette Gnosjö FF och jag var inte bra