vadå?? var det ett svar till pilarna? det e väl inget svårt med pilarna, det e ju bara att simma till dom!!!
pilar...är det itne stenar eller pelare i vattnet`?
vadå?? var det ett svar till pilarna? det e väl inget svårt med pilarna, det e ju bara att simma till dom!!!
jojo sak samma det var ju dom han menade!
okej...men de ser väl inte ut som pilar?
nej, jag skrev inte att det var pilar men det gjorde han så jag skrev pilar tillbaks för att han skulle fatta att jag sa till han...
okej...då fattar jag också...
har någon tips på Gyorg?
har någon tips på Gyorg?
strunta i den frågan!jag spelade cpiga song of time och blev av med boss nykeln och allt annat som var gjort i templet!f*n f*n
2 saker daniel björk!
1. SKRIV INTE 2 INLÄGG IRAD!!!!
2. MAN FÅR INTE SKRIVA FULA ORD!!!
dessutom försvinner inte alls allt, snarae inget försvinner bara bosskey och kartan och oviktiga kistor, ingen viktigt fösvinner!
2 saker daniel björk!
1. SKRIV INTE 2 INLÄGG IRAD!!!!
2. MAN FÅR INTE SKRIVA FULA ORD!!!
dessutom försvinner inte alls allt, snarae inget försvinner bara bosskey och kartan och oviktiga kistor, ingen viktigt fösvinner!
Jo.. alla aktiverade vatter rör.
och.. sorry för dom fula orden
vad jobbigt....för mig tog det jättelång tid att klara Great bay temple (Ca 2,5 timmar)
vart ska man äfter grayt bay temple
du ska till ikana canyon
vad jobbigt....för mig tog det jättelång tid att klara Great bay temple (Ca 2,5 timmar)
för mig gick det snabbt. :)glömde visst en regel
http://www.microsoft.com/finland/pr/2002/8-02/images/halo.jpg
där får du banjo-kazooie
min låtsas bror har den och jag brukar spela den
till banjo-kazooie jag menar till hästtävlingen du ser visst inte skillnad
på sten,pelareoch pil
ska det inte var några goron på goron race track?(på dag 1)
ska det inte var några goron på goron race track?(på dag 1)
jo det ska vara det om du har sprängt stenen...annars kan du gå til dag 2 eller 3...
cad var den bilden bra för Zelda boy....vad ville du visa?
det e inga där...
inte...är det rätt grotta då?
jag har klarat bossen en gång men nu e det vinter igen. ska jag klara bossen så att det blir vår?
1.jag köper power keg
2.warpar till berget på dag ett
3.köper razor sword
4.spränger upp grottan
5.när jag kommer in står det i hörnet "goron race track" men inga goron eller något e där bara banan
du måste föra goron bäbisen glad då står han vid ingången när du ska spränga ocg då är alla där =)