💬
Logga in
Fuska.se

Majora´s Mask

535 svar · startad · 🔒 låst

ska du bli medlen i club nintendo är sidan www.nintendo-se.com

Moderator Moderator
ja nu gick det att å den men jag gjorde all night mask också :D . och jaja örlåt att jag skrev 3 i rad
¨

varför skulle det inte gå att få den, det är klart det går, allt går att få...

Hej vet nån hur man dödar det där kung skeletet i ikanacanyon När han tar av sig huvudet det går ju inte att slå på huvudet

Moderator Moderator

du måste skjuta eld i gardinerna, vänta tills han har huvudet på och gör samma som med dom andra 2!

5 Jan 2004

Jag har klarat dom två skeletet vakterna men kung skelet går ju inte och döda typ vad ska man göra när han tar av sig huvudet

du måste skjuta eld i gardinerna, vänta tills han har huvudet på och gör samma som med dom andra 2!

John.. Han har ju förklarat det! Menar du att det inte funkar?

Moderator Moderator

det ska ju funka, det har funkat för mig flera gånger!

ska du bli medlen i club nintendo är sidan www.nintendo-se.com

vad heter parets mask den vita med en blixt på det men vad heter den på engelska :evil:

Moderator Moderator

den heter couple mask, vill du veta hur man får den också så kolla

Hur du får den:

Klara av Anju+Kafei uppdraget och möt de båda kl 4 am i Stock Pot inn för att få den här masken.

Vad den gör:

Prata med borgmästaren med masken på någon gång mellan 10 am och 6 pm så ger han dig en hjärtbit.

Hur du får den:

Klara av Anju+Kafei uppdraget och möt de båda kl 4 am i Stock Pot inn för att få den här masken.

Vad den gör:

Prata med borgmästaren med masken på någon gång mellan 10 am och 6 pm så ger han dig en hjärtbit.

är det parets mask

Hur du får den:

Vad den gör:

är det parets mask

e de gratis o bli medlem i club nintendo?

e de gratis o bli medlem i club nintendo?
nej 100-300:-

jaha!

jaha!
du då vet du hur man får couple mask eller. snälla kan du jag ber :roll: :roll:

Hur du får den:

Vad den gör:

är det parets mask

ja...det är parets mask...

det kostar 128:-/året att vara medlem...

man får couples mask genom att klara anju kafei uppdraget:

Hur du får den:

mellan 10 am och 6 pm så ger han dig en hjärtbit.

hur mycket kostar en N64 game shark ungefär

Moderator Moderator

vet inte, det einte så många som använder det, dessutom tror ja de e förbjudet.. men ta det i ett annat forum!

har ni alla masker?

Moderator Moderator

men vad tror du, har du hängt med i tråden lär du ha sett att vi harb sagt att vi klarat det och att vi e experter på det!!! det e själv klart att vi har alla masker!

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.