du måste hoppa upp eller klättra upp rättare sagt på akvariet...sen gäller det ätt stå rätt.. står du rätt kan du hålla in zora ägget...när du fått 3 st från pinnacle rocks och 4 st från pirates fortress så lär du dig en ny låt (New wave bossa nova) och du ska då bege dig till Great bay temlpe...
Majora´s Mask
ja..det är klart...men de jag skrivit själv (oot) är bättre.. =)
0014 har du nånsin använt dig av dom där guiderna?? vad har du guide på??
den på nintendo.se använder ajg till majoras mask....om nån frågar efter OOT använder jag mina guider....
jaja, men har du själv kollat i guiderna för hjälp, alltså fuska till Zelda spelen, eller e du skillad och klarar dig utan (det gör jag)
jag använder inte guider till de spel jag spelar...då blir det antagligen för lätt...däremot skriver jag ner det jag gör till en guide
jaha ok, jag använder heller inte guider, det blir ju tråkigt då, et är bättre att ha klarat ett spel till 80 % utan guider, än ett spel till 100 % med guider!
japp....detsamma gäller med fusk...det blir FÖR lätt om man använde fusk
ja, vad är då utmaningen i det hela, nöjet.. spelet e ju roligast när man spelar det, inte när man klarat ut det!
aja....nu ska vi inte börja prata om nåt annat än Majoras mask
men det finns inte så mycket att säga om MM, ingen har behövt hjälp på länge
Jag ska köpa majora's mask snart och då kommer jag behöva mycket hjälp
kanske från början...men efter blir det lätt...vilket är erat Favorit tempel?? mitt är Stone tower
Jag ska köpa majora's mask snart och då kommer jag behöva mycket hjälp
snart, isåfall NU, det försvinner väl snart helt från marknaden...
Tempel i rolighets ordning:
1. Stone tower Temple
2. Great Bay Temple
3. Snowhead Temple
4. Woodfall Temple
hur kommer jag till andra templet?
du ska först lära dig Goron sången, sen använda lens of true i snowhead, då ser du en stor Goron, spela goron låten så försvinner han och det är bara att gå in..
nån annan kan väl förklara bättre, orkar inte skriva detaljer...
hur får jag tag i bomb bag?
få se... köp den i shopen i staden tror jag det var, sen kan du få uppgraderingar under spelets gång
du kan annars använda skölden + Bombmask...det ä en bra kombination